Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@09:37:00 GMT

جاساز 450 کیلو مواد مخدردر سقف ویلا

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۴۶۶۵

جاساز 450 کیلو مواد مخدردر سقف ویلا

مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران یک تن و 272 کیلوگرم انواع موادمخدر در شهرستان‌های این استان کشف کردند.

سردار «کیوان ظهیری» فرمانده انتظامی غرب استان تهران درتشریح این خبر گفت: در 72 ساعت گذشته با تلاش‌ها و اقدام تخصصی مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران، 150 نفر توزیع کننده و 8 نفر قاچاقچی موادمخدر دستگیر و یک تن و 272 کیلوگرم انواع موادمخدر نیز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به عملیات آخر در شهرستان شهریار بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر در ساعت 12 شب سه‌شنبه، برابر اخبار به‌دست آمده با ورود به باغی در شهرستان شهریار، در بازرسی ازمحل 300 کیلو مرفین و 150 کیلوگرم تریاک که به‌طرز ماهرانه‌ای در سقف ویلا جاساز شده بود، کشف کردند.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و در دستگیری سوداگران مرگ، پلیس را یاری کنند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: غرب استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی گفت: مأموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پی انتشار کلیپی از قدرت‌نمایی دو نفر از اوباش با سلاح گرم و قمه در فضای مجازی در محدوده محله فلاح تهران بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و با انجام اقدامات پلیسی و رصدهای اطلاعاتی مشخص شد هر دو شرور سابقه دار هستند.

وی با بیان اینکه هویت و مخفیگاه متهمان در محدوده یافت آباد تهران شناسایی شد، گفت: مأموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ پس از اخذ دستور قضائی هر دو متهم را در مخفیگاهشان در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه هر دو متهم به جرم خود اعتراف و با تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و بازی با آرامش و امنیت مردم را به افراد شرور و مجرمان نخواهد داد.

کد خبر 6095101

دیگر خبرها

  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز