Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@19:17:19 GMT

اسکانیای حامل تریاک در قزوین توقیف شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۴۸۳۵

اسکانیای حامل تریاک در قزوین توقیف شد

فرمانده انتظامی استان قزوین از توقیف یک دستگاه خودرو تریلر اسکانیا و کشف ۱۰۰کیلو تریاک در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی در این باره اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان متمرکز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، مشخص شد افرادی سابقه دار که به صورت عمده و در اوزان بالا در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارند و به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد را از عناصر قاچاق در شرق کشور تحویل و در حال انتقال آن به وسیله یک کامیون به استان قزوین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان بوئین زهرا به مراقبت از محور‌های مواصلاتی استان از سمت ساوه اعزام شده و با رصد و پایش خودرو‌های عبوری در نهایت کامیون حامل مواد مخدر را در ورودی شهر قزوین شناسایی و در یک عملیات پلیسی و طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: ماموران با سرعت عمل و هوشیاری توانستند، راننده و سرنشین این خودرو را که قصد متواری شدن داشتند دستگیر و تحویل مراجع قضائی دهند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۰۰ کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

سردار ابراهیمی تاکید کرد: مواد مخدر به عنوان یک معضل خانمان سوز زندگی را به کام بسیاری از خانواده‌ها تلخ کرده و پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی خود اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهد داد و مشارکت‌های مردمی در این حوزه باعث ارتقاء امنیت پایدار در جامعه می‌شود.

توقیف ۱۴ دستگاه ماینر قاچاق در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا از کشف ۱۴ دستگاه تولید ارز دیجیتال "بیت کوین" قاچاق دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین رشید تبار گفت: مأموران کلانتری سگزآباد با اقدامات اطلاعاتی مزرعه‌ای را که ارز دیجیتال استخراج می‌شد، شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل تعداد ۱۴ دستگاه بیت کویین فاقد مجوز کشف و ۲ نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این اقلام را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده اند خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاری داخلی است.

کشف بیش از ۲ تن چوب قاچاق در شهرستان آوج

فرمانده انتظامی شهرستان آوج از کشف ۲ هزارو ۵۰۰ کیلو چوب قاچاق از یک دستگاه کامیون خاور در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شهرام منصوری اظهار داشت: ماموران یگان امداد این شهرستان در حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی شهر به یک دستگاه کامیون خاور مشکوک و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه: ماموران پس از توقف و در بازرسی از خودرو ۲ هزار ۵۰۰ کیلو چوب نارون قاچاق کشف کردند تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه خودرو و محموله کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی محموله چوب کشف شده را ۴۵ میلیون ریال برآورد کرده اند، بر تلاش همه جانبه پلیس در برخورد با متخلفین در حوزه قاچاق تاکید کرد و ار مردم خواست در صورت آگاهی از هزگونه فعالیت غیر مجاز در این خصوص سریعا مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی قزوین فرمانده انتظامی شهرستان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودوری سمند تاکسی حامل سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا شائینی ۱۸ اردیبهشت‌ماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه قلعه نو خرقان این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سمند تاکسی شوتی مشکوک شده و دستور توقف دادند. 

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه، خودرو تاکسی را که از استان گلستان عازم یکی از استان‌های جنوبی کشور بود را متوقف و در بازرسی از آن ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ارزش این محموله قاچاق کشف شده را ۶۰۰ میلیون ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر که پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • توقیف کامیون کشنده حامل ۱۵ تن لاستیک در میرجاوه
  • دستگیری ۲۲ معتاد پرخطر در مرند
  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه
  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان