Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر رئیس شبکه بهداشت دشتستان گفت: ظرفیت بیمارستان شهید گنجی در حال تکمیل شدن است و در حدود ۹۰ درصد خدمات به بیماران کرونایی ارائه می‌شود.

ماریا خویش دوست در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان دشتستان عنوان کرد: با ورود شهرستان به وضعیت قرمز کرونایی، فشار مضاعفی بر کادر درمانی وارد شده، ظرفیت بیمارستان شهید گنجی در حال تکمیل شدن است و سایر بیماران بستری در بیمارستان در معرض خطر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حاکم شدن وضعیت قرمز کرونایی بر شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر شرایط سختی بر جامعه حاکم بوده، تاخت‌وتاز ویروس کرونا بیشتر شده و آمار بستری روزانه و بیماران بدحال کرونایی افزایش‌ یافته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان افزود: کمرنگ شدن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جامعه موجبات ورود به وضعیت قرمز را فراهم کرد و اکنون شاهد افزایش فشارها بر کادر درمان شهرستان هستیم.

وی تصریح کرد: با افزایش تعداد بیماران کرونایی، مطب‌ها و داروخانه‌ها هم قادر به پاسخگویی مطلوب به افراد نیستند و هزینه‌های درمانی خانوارها نیز بیشتر شده است.

خویش دوست از تعطیلی اماکن مذهبی و تفریحی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: به دلیل محدودیت‌های وضعیت قرمز کرونایی، نماز جمعه در سراسر شهرستان برگزار نمی‌شود و اماکن مذهبی، فرهنگی و تفریحی شهرستان نیز تعطیل بوده و مراسمات خاص ماه مبارک رمضان نیز بر اساس شیوه‌نامه‌های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تعطیلی مشاغل گروه‌های ۲، ۳، ۴ و فشار اقتصادی ناشی از آن به مردم تصریح کرد: کرونا علاوه بر تهدید سلامتی و جان مردم، فشار اقتصادی زیادی نیز به مردم وارد کرده و تعطیلی مشاغل باعث بروز مشکلاتی برای معیشت مردم نیز شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را ضروری دانسته و افزود: همراهی مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بسیار مهم بوده و باید آحاد مردم شهرستان، سفیران سلامت شوند و بار دیگر بزرگواری خود را ثابت کرده و به‌عنوان الگویی در رعایت توصیه‌های بهداشتی نام خود را در سطح استان و کشور بر سر زبان‌ها بیاندازند.

ماریا خویش دوست بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و افزود: اکثر مردم بافرهنگ و نجیب دشتستان دستورالعمل‌ها را رعایت می‌کنند ولی تعدادی نیز رعایت نکرده و باعث سرایت ویروس به دیگران می‌شوند. درخواست ما این است که تک‌تک مردم دستورات بهداشتی را با جدیت و به‌طور کامل رعایت نمایند.

وی با تاکید بر برخورد با ناقضان محدودیت‌های کرونایی ابراز کرد: طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با ناقضان محدودیت‌های کرونایی برخورد قانونی شده و مردم عزیز شهرستان می‌توانند شکایات خود در این رابطه را به سامانه ۱۹۰ اعلام کنند.

رئیس شبکه بهداشت دشتستان تصریح کرد: مقابله با کرونا نیازمند عزم جدی و همگانی بوده و آحاد مردم باید در این مسیر همراهی کرده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کادر درمان که در حال حاضر تحت‌ فشار زیادی است کمک کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همه باهم علیه کرونا سامانه 190 ماه مبارک رمضان كرونا سلامت رئیس شبکه بهداشت مقابله با کرونا دستورالعمل ها کادر درمان وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی در اطلاعیه ضمن تقاضای دعای خیر از مؤمنان، از وضعیت درمان این عالم ربانی و وخامت حال وی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی با صدور اطلاعیه‌ای پیرامون وضعیت درمان این عالم ربانی از وخامت حال وی و بستری در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع مؤمنین گرامى مى‌رساند که در پى کسالت اخیر آیت‌الله حاج سید محمدعلى شیرازى(دامت برکاته) حال عمومى ایشان وخیم‌تر شده و معظم له کماکان در بخش مراقبت‌هاى ویژه تحت درمان قرار دارند.

این اطلاعیه می‌افزاید؛ جهت سلامتى و شفاى این عالم مجاهد و خدوم از همه مؤمنین ملتمس دعاى خیر هستیم. 

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • علت افزایش فشار داخل سر و راه های درمان آن
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران