Web Analytics Made Easy - Statcounter

کدخدایی گفت: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) ۱۶۰۰ قرص نان صلواتی پخت و بین مردم روستای قلعه زری توزیع شد.

حجت الاسلام «حسین کدخدایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد:  به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) یک هزار و ۶۰۰ قرص نان صلواتی طبخ و بین مردم روستای قلعه زری توزیع شد و یا در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) روستای قلعه زری خوسف ارزش ریالی یک هزار و ۶۰۰ قرص نان را ۸۰۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت: این مبلغ به همت خیرین جمع آوری و به همت اعضای کانون بین مردم روستا توزیع می شود.

 

حجت الاسلام کدخدایی در ادامه از  توزیع بسته‌های ساده افطاری در آستانه ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا خبر داد و افزود: همچنین غباروبی مسجد قلعه زری با حضور روحانی روستا و جمعی از بسجیان برادر و خواهر روستا انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) روستای قلعه زری خوسف بیان کرد: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان تعداد ۷۰ بسته کمک مومنانه شامل روغن، رب، ماکارونی و نان بسته ای توسط خیرین و اعضای کانون بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی یادآور شد: کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) روستای قلعه زری خوسف ۵۹ عضو فعال دارد و موفق به کسب چهار هزار و ۸۱۸ امتیاز  در سایت بچه‌های مسجد شده است.

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع نان صلواتی پخت نان صلواتی بیرجند خراسان جنوبی روستای قلعه زری توزیع شد قرص نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ محمد محمدی اظهار کرد: با اتمام عملیات لوله‌گذاری شبکه توزیع آب این روستا به طول ۷ کیلومتر، نصب انشعابات آب روستا آغاز شد که طی چند روز آینده به پایان می‌رسد.
وی افزود: این عملیات از محل طرح‌های جهاد آب رسانی با همکاری آبفای استان و استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی و بسیج سازندگی سپاه استان در حال انجام است.
محمدی در پایان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های آبرسانی به‌ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم، تشریح کرد: آبفای استان در صدد است با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی، آب آشامیدنی سالم و پایدار برای روستا‌ها و شهر‌های دچار تنش آبی را تامین کند و در دسترس مردم قرار دهد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • یک روز ناب در دل طبیعت بکر در چند کیلومتری تهران
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان