Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@21:25:47 GMT

تایید صلاحیت ۸۶ درصد از داوطلبان شورای شهر تهران

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۷۲۴۷

تایید صلاحیت ۸۶ درصد از داوطلبان شورای شهر تهران

هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران در اطلاعیه‌ای از تایید صلاحیت بیش از ۸۶ درصد از داوطلبان شورای شهر تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران در اطلاعیه ای از تایید صلاحیت بیش از ۸۶ درصد از داوطلبان شورای شهر تهران خبر داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

در راستای انجام وظایف قانونی هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران، پس از بررسی سوابق، اسناد و مدارک ۲۴۲۷ نفر از داوطلبان تایید صلاحیت شده در هیئت اجرائی شهرستان تهران، هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران تعداد ۹۷ نفر (حدود ۴%) به دلیل نقص مدارک ثبت نامی و تعداد ۲۳۲ نفر (حدود %۱۰) به دلیل عدم استعفاء داوطلبین مسئول در سمت‌های مقرر در قانون و سایر موارد رد صلاحیت شده‌اند و تعداد ۲۰۹۸ نفر(حدود ۸۶%) از داوطلبان واجد الشرایط تایید صلاحیت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبانی که به هر دلیلی رد صلاحیت شده‌اند، می‌توانند برای تکمیل پرونده و رفع نواقص و یا اعتراض به رد صلاحیت خود، از تاریخ ۰۹ /۰۲ /۱۴۰۰لغایت ۱۲ /۰۲ /۱۴۰۰ به مرکز هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران واقع در بلوار کردستان، سالن ورزشی شهدای کردستان مراجعه و درخواست رسیدگی مجدد خود را تحویل نمایند.

هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تهران نیز در مهلت مقرر قانونی به اعتراضات رسیدگی و نتیجه آن را حداکثر تا تاریخ ۲۱ /۰۲ /۱۴۰۰ به داوطلبان اعلام خواهند نمود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف انتخابات شورای شهر اطلاعیه شورای شهر تهران اخبار داغ نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر تهران عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی تایید صلاحیت صلاحیت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احسان محمدحسینی مدیر روابط عمومی و امور رسانه شورای وحدت با اعلام فهرست نمایندگان مورد حمایت این شورا در حوزه انتخابیه تهران، ری شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بیان کرد: در فرایند انتخاب نمایندگان، تلاش شد در شرایط برابر از نظر صلاحیت، بانوان در اولویت قرار داشته و در صدر فهرست قرار گیرند.

بیشتر بخوانید؛ لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به این ترتیب فهرست مورد حمایت شورای وحدت در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه به شرح زیر است:

۱- سمیه گلپور چمرکوهی
۲- ریحانه اخلاقی
۳- سمیه رفیعی
۴- زینب قیصری
۵- زهره سادات لاجوردی
۶- علی‌اصغر پورمحمدی
۷- ابوالقاسم جراره
۸- محمد سراج
۹- مجتبی رحماندوست
۱۰- علیرضا سلیمی
۱۱- حسین صمصامی مزرعه آخوند
۱۲- ابراهیم عزیزی
۱۳- پیمان فلسفی
۱۴- سیدنظام الدین موسوی
۱۵- سیدمرتضی محمودی
۱۶- احمد نادری

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود. مرحله اول انتخابات نیز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229479 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • واکنش طحان نظیف به ادعای حسن روحانی درباره رد صلاحیت خود | ظاهرا برخی وقتی تایید می شوند .... | ویدئو
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • «نادری» سرلیست «جام» برای مرحله دوم انتخابات شد
  • نظارت بر فیلم‌های خارجی و چند ابهام    
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود