Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد انتظاری گفت: فردا دهم اردیبهشت‌ماه، نماز جمعه با توجه به محدودیت‌های اجتماعی ایام کرونا و وضعیت پرخطر غالب شهرهای مازندران، به جز در دو شهر در مابقی شهرستان‌ها، برگزار نمی‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمد انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از آخرین وضعیت برگزاری نماز جمعه این هفته در  شهرهای مازندران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: فردا دهم اردیبهشت‌ماه، نماز جمعه با توجه به محدودیت‌های اجتماعی ایام کرونا، به جز در دو شهر  در مابقی شهرستان‌ها برگزار نمی‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران خاطرنشان کرد: بنا بر آخرین تصمیمات و با توجه به وضعیت شهرها بر اساس وضعیت ابتلا به کرونا، مقرر شد تا نماز جمعه تنها در دو شهر سیمرغ و میاندرود برگزار شود.

انتظاری تصریح کرد: بنا بر اعلام سازمان علوم پزشکی و ستاد مقابله با کرونای مازندران، وضعیت استان از لحاظ کرونایی، در وضعیتی است که امکان برگزاری نماز جمعه در سایر شهرهای استان وجود ندارد.

وی متذکر شد: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، نمازگزاران دو شهر سیمرغ و میاندرود می‌بایست با رعایت کامل تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی،  ضمن زدن ماسک و رعایت تمام نکات بهداشتی، با حضور در مصلی‌های نماز جمعه، حضور و اقامه نماز کنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران گفت: از 47 شهر مازندران، 45 شهر مازندران دارای وضعیت پرخطر کرونایی هستند که با توجه به ممنوعیت برگزاری نماز جمعه در شهرهای با وضعیت پرخطر، نماز جمعه فردا با شرایطی در دو شهر، ممکن است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: برگزاری نماز جمعه دو شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه

(تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه

دیگر خبرها

  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده
  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • کارگران در نماز جمعه تهران
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • گزیده خطبه های نماز جمعه یاسوج
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • کارگران رکن اصلی تولید در سال جهش تولید