Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@15:33:45 GMT

کارواخال دوباره مصدوم و تا پایان فصل خانه‌نشین شد

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۴۹۶۸۲

کارواخال دوباره مصدوم و تا پایان فصل خانه‌نشین شد

مدافع تیم فوتبال رئال مادرید یک بار دیگر مصدوم شد و دیگر قادر نخواهد بود که تا پایان فصل به جمع کهکشانی‌ها برگردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از شبکه رادیویی اوندا سروی اسپانیا، دنی کارواخال بار دیگر مصدوم شده است. مدافع اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید در جریان بازی سه‌شنبه شب مقابل چلسی آسیب دید و به سبب آن مجبور شد جای خود را به آلوارو اودریوسولا بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومیتی که کارواخل دچارش شده است، طبق اعلام کادر پزشکی باشگاه رئال مادرید او را برای حداقل سه هفته از میادین دور خواهد کرد و به این ترتیب فصل برای این بازیکن تمام شده است. تنها شانسی که کارواخال برای انجام یک بازی دیگر برای رئال مادرید در این فصل دارد این است که تیمش به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. هرچند که با توجه به سابقه‌ای که او در این فصل به خاطر مصدومیت‌ها و دوری‌اش از میادین داشته بعید است بتواند در آن بازی هم به میدان برود.

با مصدومیت و خانه‌نشین شدن کارواخال که برای سومین بار در این فصل رخ می‌دهد، سرمربی تیم زین‌الدین زیدان برای پوشش سمت راست خط دفاعی تیمش با مشکل بزرگی روبه رو خواهد شد چرا در مقطع قبلی مصدومیت کارواخال او از لوکاس واسکز به عنوان دفاع راست استفاده می‌کرد اما اکنون واسکز هم به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو خانه‌نشین است و تا پایان فصل بازنخواهد گشت. با این شرایط زیدان تنها دو راه حل خواهد شد، اینکه ناچو فرناندس را از مرکز خط دفاعی به سمت راست ببرد یا اینکه به اودریوسولا اعتماد کند، بازیکنی که در این فصل فرصت زیادی برای حضور در ترکیب کهکشانی‌ها به دست نیاورده است.

کارواخال یک ماه و نیم خانه نشین شدکارواخال 2 ماه خانه‌نشین شد و ال‌کلاسیکو را از دست داد

انتهای پیام/

 

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال رئال مادرید زین الدین زیدان فوتبال رئال مادرید زین الدین زیدان خانه نشین شد رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۹۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • برد نصف رئال درخانه سوسیداد؛ ۴ امتیاز تا قهرمانی
  • دومین گل گولر، ماشین مسی ترکیه روشن شد! (عکس)‏
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم