Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوذر کوثری روز پنجشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا ضمن تشکر از دست‌اندرکاران اجرایی برگزارکننده انتخابات خاصه استاندار، فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات استانی و شهرستانی که در این مدت تلاش‌های زیادی کردند اظهارداشت: ما در انتخابات ۲۸خرداد سه بخش داریم یکی شوراهای شهر و روستا و دیگری انتخابات ریاست جمهوری که در این بین نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر از ۲۰ اسفند سال گذشته شروع و به صورت یک هفته ادامه پیدا کرد و هیات‌های اجرایی تشکیل شد و بررسی پرونده‌ها و صلاحیت افراد پرداخته و بعد به هیات نظارت ارسال و این هیات‌های نظارت کارشان را انجام و در روزهای اخیر نظرشان را در خصوص صلاحیت افراد به فرمانداری‌ها ابلاغ کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه فرصت و زمان برای کسانی‌که صلاحیت‌شان تعیین نشده وجود دارد که به مراجع قانونی بالاتر و هیات نظارت به سیستان و بلوچستان شکایت خود را اعلام کنند تا بررسی مجدد انجام شود تصریح کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر در ۵۱ شهر این استان برگزار می‌شود که تمامی شهرهای ما پنج نفره و زاهدان ۱۱کرسی دارد همچنین چهار شهر زابل، ایرانشهر و چابهار هفت نفره است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مجموعه تعداد کرسی‌های استان در انتخابات شورای شهر ۲۷۱ نفر است که  ثبت‌نام‌ها در انتخابات شورای شهر خوشبختانه ۱۷ درصد نسبت به دوره قبل افزایش داشته تاکید کرد: کسانی که تایید صلاحیت نشدند فرصت قانونی لازم برای آنان وجود دارد و تا دوازدهم اردیبهشت می‌توانند به مرجع قانونی هیات نظارت استان و شکایت خود را تقدیم کند.
وی با اشاره به اینکه بخش دوم انتخابات شوراهای روستایی که از شانزدهم فروردین به مدت یک هفته ثبت‌نام انتخابات شروع و به اتمام رسید و هم‌اینک مرحله رسیدگی به پرونده داوطلبان در هیات اجرایی بخش‌هاست گفت: خوشبختانه در ثبت‌نام شورای روستایی ۱۴ درصد با افزایش روبرو بودیم و ۱۰۸ درصد ثبت‌نام‌کنندگان بانوان ما نسبت به دوره‌های قبل افزایش داشته  است.
کوثری با بیان اینکه ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری از ۲۱ اردیبهشت به مدت پنج روز شروع می‌شود که آنها در سطح ملی کارهایش در حال انجام شدن است تصریح کرد: با همت دست‌اندرکاران انتخابات و افراد ذی‌نفوذ در این دوره با افزایش ثبت‌نام کننده در سیستان و بلوچستان روبرو شدیم که انتظار می‌رود که همین روند افزایشی در ثبت‌نام‌کننده‌ها در بحث مشارکت‌ها نیز وجود داشته باشد.
وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان با وجود اینکه ۳.۲ درصد جمعیت کشور را دارد در صورتی که میزان ثبت‌نام‌کنندگان ما در شورای شهر هشت درصد کل ثبت‌نام‌کنندگان کشور است که میزان و معدل خوبی برای ما محسوب می‌شود اظهارداشت: انتخابات شوراهای روستاها در سه هزارو ۴۹۶ روستا برگزار خواهد شد.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سیستان و بلوچستان شورای شهر استانداری سیستان و بلوچستان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سیستان و بلوچستان شورای شهر انتخابات ۱۴۰۰ سیستان و بلوچستان شورای شهر استانداری سیستان و بلوچستان اخبار کنکور سیستان و بلوچستان انتخابات شوراهای شورای شهر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۴۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش طحان نظیف به ادعای حسن روحانی درباره رد صلاحیت خود | ظاهرا برخی وقتی تایید می شوند .... | ویدئو

دریافت 627 KB

به گزارش همشهری آنلاین، واکنش طحان نظیف به ادعای حسن روحانی درباره رد صلاحیت خود را در این ویدئو ببینید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کد خبر 849329 برچسب‌ها انتخابات خبر ویژه حسن روحانی شورای نگهبان

دیگر خبرها

  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • رفع تنش آب درجنوب سیستان وبلوچستان به مدت چهارسال
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • واکنش طحان نظیف به ادعای حسن روحانی درباره رد صلاحیت خود | ظاهرا برخی وقتی تایید می شوند .... | ویدئو
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود