Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – تیم پرسپولیس مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را با ۱۵ امتیاز به پایان رساند و مقتدرانه در صدر جدول قرار گرفت و حالا ۲۴ ساعت در انتظار خواهد نشست تا حریفش مشخص شود.

بازیکنان پرسپولیس در آخرین لحظات حضور در ورزشگاه فاتوردای گوآ و پس از پیروزی چهار گله برابر الریان، اینچنین در مقابل موبایل عیسی آل کثیر جمع شدند تا آخرین عکس یادگاری خود را در رختکن این استادیوم ثبت کنند؛ سلفی پس از انجام ماموریت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عیسی آل کثیر که با انرژی ویژه ای در بازی با الریان حضور یافت، توانست سومین گل پس از بازگشت به میادین را هم بزند و با انگیزه ویژه به استقبال دیدارهای سرنوشت ساز لیگ برتری برود.

نکته جالب این‌که قرمزها بامداد جمعه راهی پایتخت ایران خواهند شد و در تهران حریف بعدی خود را شناسایی خواهند کرد. اما پیش از بازی بعدی، سرخپوشان ماموریت های مهم دیگری را در بازی های لیگ برتری خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: توییت جنجالی سیامک نعمتی/ استقبال پرسپولیسی‌ها و واکنش استقلالی‌ها پرسپولیس حسرت رقیبش را ۱۱ ساله کرد! زمان بازگشت پرسپولیسی‌ها به ایران مشخص شد

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس عیسی آل کثیر پرسپولیس خبر ویژه عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری موسوی و تقوی برابر حریفان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر «جیانگ‌یئن» در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، سهیل موسوی در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد و گام به مرحله بعدی گذاشت. وی در مرحله دوم باید با نماینده ترکیه دیدار کند.

همچنین سید معین تقوی ملی‌پوش ایران در وزن ۹۰- کیلوگرم‌، در نخستین مبارزه مقابل «یحیی عمر» از اردن به برتری دست یافت. وی در مرحله بعدی با برنده دیدار نمایندگان ترکیه و نپال رقابت خواهد کرد.

کد خبر 6087505

دیگر خبرها

  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • حذف پرسپولیس در یک بازی عجیب و دراماتیک
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • پرسپولیس حذف شد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است