Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@03:07:49 GMT

جای خالی اداره اوقاف در شهرستان فهرج

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۷۷۵۴

جای خالی اداره اوقاف در شهرستان فهرج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام رضا آقا ملایی، امام جمعه شهرستان فهرج در خطبه های نماز جمعه این هفته همگان را به رعایت تقوای الهی توصیه کرد.

او افزود: تقوا، مسئله مهمی است و خوشا به حال آن هایی که بتوانند به معنای واقعی کلمه، تقوای الهی را در زندگی پیشه سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام آقاملایی با تسلیت شهادت امام علی (ع) بیان کرد: امیرالمومنین، رهبر آزادگان و آزادی خواهان جهان است. 

 او تصریح کرد: یکی از فلسفه‌های روزه تربیت آزادگی است و انسان در روزه است که با تربیت خود و با غلبه بر نفس و هوا و هوس خود به نعمت های حلال الهی نیز نه می گوید و این تمرینی است برای آنکه بتواند در مقابل مسائل دیگر نیز نه بگوید.

امام جمعه فهرج با اشاره به اینکه روزه انسان را از بند عادت‌های دنیوی آزاد می‌کند و به سمت ملکوت اعلی پرواز می‌دهد، بیان کرد: مقام انسان بزرگ و شریف است، سعی کنید شخصیت انسانی خودتان را با عبادت عبادی عزیز بدارید و قدر مقامی که خدا به شما داده و توفیق عبادت، نعمتی که خداوند به انسان داده است را بدانید. 

او با  تسلیت شهادت حضرت علی (ع) مولای آزادگان و  پیشوای مستضعفین جهان و جوان مردان عالم گفت: برای شب‌های لیالی قدر آماده شوید  که این شب‌ها، بسیار عزیز و مهم هستند. 

حجت الاسلام  آقا ملایی  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: معلمی شغل انبیاء است  و کار معلمی ادامه کار رسول خدا(ص)، انبیای الهی و ادامه راه امیرالمومنین حضرت علی( ع) است.

 او بیان داشت: شهید مطهری افشاگر توطئه استعمارگران در جریان مشروطه بود و جهاد علمی در آثار او دیده می شود. 

امام جمعه شهرستان فهرج با بیان اینکه آنچه که مهم است آینده کشور، آینده‌ نسل ما و عزتمندی نظام  جمهوری اسلامی ایران است، بیان کرد: اختلاف سلیقه، اختلاف قومیت‌ها و  اختلاف مذاهب وجود دارد و این‌ها هیچ اشکالی ندارد.

او افزود:  آیت الله خامنه‌ای ( مدظله العالی) به ملت توصیه می‌کنند: انتخابات را نماد وحدت ملی قرار دهند، نماد دودستگی، نماد تفرقه و نماد دو قطبی گری قرار ندهند، این تقسیم‌های چپ و راست و امثال این‌ها را کنار بگذارند و  هر کس که ایران، جمهوری اسلامی و شکوه، عزت و عظمت ایران را دوست دارد، در انتخابات شرکت کند. 

حجت الاسلام آقا ملایی بیان  کرد: مردم با حضور باشکوه خود در انتخابات، مشت محکمی به یاوه گویان غرب و شرق و به دهان استکبار جهانی بزنند. 

او با بیان اینکه قبلا اداره اوقاف و امور خیریه در شهرستان فهرج بوده است؛ اما اکنون مردم باید به شهرستان بم رفت و  آمد کنند،  گفت: با توجه به اینکه فهرج شهرستان  است، از مسئولان استانی خواستار راه اندازی اداره اوقاف و امور خیریه در شهرستان فهرج هستیم. 

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه شب قدر حضرت علی شهرستان فهرج حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد

ایسنا/لرستان رئیس اداره حفاطت محیط‌زیست بروجرد از آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در شهرستان خبر داد.

اصغر بلکی‌وند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با عنایت به نهضت ملی کاهش آلودگی پلاستیکی و مضرات مصرف بی‌رویه در جامعه و همچنین شعار هفته زمین پاک امسال «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین»؛ اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان اقدام به آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های نایلونی با کیسه‌های پارچه‌ای در سطح شهرستان کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت سلامت نان و مصرف بالای روزانه توسط آحاد مردم، این اداره ممنوعیت توزیع کیسه‌های پلاستیکی در نانوایی‌ها را در اولویت قرار داده و طی هماهنگی با فرماندار و تشکیل جلسات متعدد با شبکه بهداشت و درمان، شهرداری و دیگر ادارات مرتبط در هفته زمین پاک اقدام به آغاز توزیع ۳۰۰۰ کیسه پارچه‌ای در سطح نانوایی‌ها در مرحله اول کرده است.

رئیس اداره حفاطت محیط‌زیست بروجرد اضافه کرد: همچنین طرح ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی نیز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح شهر با جدیت پیگیری خواهد شد.

بلکی‌وند بیان کرد: با تمهیدات پیش‌بینی‌شده به جای کیسه‌های نایلونی، کیسه‌های پارچه‌ای در اختیار نانوایی‌ها قرار گرفته است و به‌تدریج نایلون و پلاستیک حذف خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • سرآغاز کوچ عشایر قشقایی از قشلاق به ییلاق
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • کشف نقوش صخره‌ای در منطقه تاریخی ورزقان
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند