Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@02:55:58 GMT

رقیب مستقیم کوثر هستیم/ داور تمرکز کافی نداشت

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۵۹۳۷۰

رقیب مستقیم کوثر هستیم/ داور تمرکز کافی نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، داوود توسل پس از تساوی تیمش مقابل اهورا بهبهان اظهار داشت: انتظار این بازی را از تیم اهورا داشتیم؛ تیمی که ۴ امتیاز کسب کرده بود و برای کسب امتیاز کامل به‌اصفهان آمده بود.

سرمربی کوثر اصفهان ادامه داد: بازی اهورا در همین سمت‌وسو بود و‌در نیمه خودشان دفاع می‌کردند و از موقعیت‌هایی هم که داشتند به نحو احسن استفاده می‌کردند؛ متاسفانه در‌ضد حملاتی که‌ایجاد شد آنها به گل رسیدند و‌بعد از گل‌ نیز کاملاً عقب نشستند و به‌شدت دفاع کردند و ما‌نتوانستیم به‌گل برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نیمه دوم سعی کردیم لایه دفاعی را باز کنیم؛ تقریباً به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم و بالای ۶ موقعیت گل در نیمه دوم داشتیم که فقط یکی به‌گل تبدیل شد و‌نتیجه‌ای که‌نمی‌خواستیم رقم خورد. 

توسل خاطر نشان کرد: البته تا الان ۳ امتیاز کسب کرده‌ایم و در جمع تیم‌هایی که برای بقا تلاش می‌کنند، اهورا با ۵ امتیاز در‌صدر جدول است و نهایت دو اختلاف امتیاز با صدر داریم؛ سعی می‌کنیم در هفته آینده این اختلاف را به حداقل برسانیم به سمت صعود پیش برویم.

سرمربی کوثر در خصوص داوری این بازی بیان داشت: برنامه ۲۰۲۰ تولید شده و اشتباهات داوری را در آن می‌گذارند و مهمانانی که به برنامه می‌آیند ۱۰۰ دقیقه صحبت می‌کنند ودر مورد داوری نهایتا یک صحنه را نشان می‌دهند؛ من نمی‌دانم اگر قرار است نشان ندهید برنامه تولید نکنید و اگر قرار است برنامه‌ای که برای فوتسال تهیه شده است اشتباهات را نشان ندهد تا داوران ما بدانند حتی اگر سهوی است به دنبال رفع آن باشند خوب این برنامه تولید نشود‌.

وی در پایان افزود: از کمیته داوران خواهش می‌کنیم در مرحله پلی‌آف سقوط، از داورانی استفاده کند که تمرکز دارند و با سر وصدا و هیاهو جوگیر نشوند تا حق تیمی ضایع نشود.

داوری خوب بود و مشکلی نداشت

محسن علیپور پس از بازی تیمش مقابل کوثر اصفهان بیان داست: از قبل می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم تیم بازارهای روز کوثر بازیکنان خوب و با کیفیتی دارد و ما هم با توجه به شرایطی که خیلی از بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم با بازیکنان جوان به میدان آمدیم و بازی خوبی هم انجام دادیم،  فکر می‌کنم اگر از موقعیت‌هایی که داشتیم بهتر استفاده می‌کردیم می‌توانستیم پیروز میدان باشیم اما در کل دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند 

سرمربی اهورا بهبهان در خصوص بازی هفته آینده با کوثر اظهار داشت: ما وتیم کوثر رقیب مستقیم یکدیگر هستیم و این دو بازی می‌تواند کلید این باشد که کدام تیم در جدول بماند و کدامیک سقوط کند، برای بازی برگشت در شهر خودمان برنامه داریم که بتوانیم پیروز میدان شویم وجایگاه خود را در جدول تثبیت کنیم.

وی در پایان در خصوص داوری گفت: داوری در این دیدار واقعا خوب بود و مشکلی نداشت.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/د

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان سقوط داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۹۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور بازی کریستال پالاس - منچستریونایتد، دوربین به تن می‌کند

در بازی امشب عقاب‌ها و شیاطین سرخ، اتفاقی بی سابقه در سطح لیگ برتر، به وقوع می‌پیوندد.

داور بازی دوشنبه شب بین کریستال پالاس و منچستر یونایتد، برای اولین بار در یک بازی لیگ برتری، از یک دوربین فیلمبرداری کوچک استفاده خواهد کرد.

طرفداری | به گزارش BBC، جارد ژیلت از یک وسیله روی سر به نام "رف‌کم" استفاده خواهد کرد، هرچند که این تصاویر به صورت زنده پخش نخواهند شد. این ویدیو در یک برنامه‌ اختصاصی برای ارائه بینشی درباره قضاوت در لیگ برتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در ماه فوریه، دانیل شلاگر، داور بوندس‌لیگایی، در جریان تساوی 2-2 بین آینتراخت فرانکفورت و وولفسبورگ از دوربین و میکروفون استفاده کرد. آن تصاویر نیز برای برنامه‌ای به نام «تریبون داوران‌ - بوندس‌لیگا» استفاده شد. سال گذشته نیز راب جونز، داور لیگ برتری، در بازی دوستانه بین چلسی و برایتون در فیلادلفیا از دوربین استفاده کرد.

استفاده از دوربین‌های بدن‌پوش سال گذشته توسط اتحادیه فوتبال انگلیس نیز در فوتبال پایه بزرگسالان به منظور کاهش میزان توهین‌هایی که داوران در آن سطح متحمل می‌شدند، مورد آزمایش قرار گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • داور بازی کریستال پالاس - منچستریونایتد، دوربین به تن می‌کند
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند