Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان در دیدار معوقه پلی آف تیم های سقوط کننده، میزبان تیم اهورا بهبهان بود که در پایان دو تیم تن به تساوی دادند.

در دیدار معوقه رقابت های پلی آف تیم های سقوط کننده لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور امشب (جمعه-۱۰ اردیبهشت ماه) و از ساعت ۲۲ تیم بازارهای روز کوثر اصفهان در ورزشگاه پیروزی میزبان تیم اهورا بهبهان بود که در پایان با نتیجه ۲ بر۲ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ش

سامان مرادی پور، سجاد مسیحی، هاشم شیرعلی، رامین باباجانی، مجتبی بامری، میلاد یوسفی، سجاد بهبهانی، افشین مادری، منصور رفیع نیا، محمد شبانی، ماهان آقاجری و ابوالفضل طیبی.

سرمربی: محسن علیپورسخاوی.

اسامی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان:

امید سیف اصفهانی، حسین حمیدزاده، مجید کیانی، کامبیز گمرکی، مسعود فلاحی، احمدرضا نظری، احسان جزینی، مسعود گیاهچی، ابراهیم حسینی، حمیدرضا یوسفی، رشید قلی پور و حمید کاهبنده.

سرمربی: داوود توسل.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم اهورا بهبهان و بازارهای روز کوثر اصفهان در هفته اول پلی آف تیم های سقوط کننده که به دلیل ابتلای ۷ نفر از بازیکنان و کادر این تیم به ویروس کرونا به تعویق افتاده بود، امشب با همان حساسیت برای دو تیم آغاز شد، علیپور که با توجه به مشکلات هفته های اخیر تیمش مجبور به استفاده از بازیکنان جوان و با انگیزه شده در پی برتری در اصفهان و کسب ۳ امتیاز حساس این دیدار بود تا در ادامه با آرامش و استرس کمتری بازی های باقی مانده خود را انجام دهد.

در مقابل بازارهای روز کوثر نیز به دنبال یک بازی هوشمندانه و برتری بود تا بتواند در بازی های خانگی، اولین ۳ امتیاز خود را ثبت کند، چرا که بعد از این بازی دو بازی حساس خارج از خانه در بهبهان و شیراز در پیش دارد.

دو تیم بازی بدون ریسک و تهاجمی را آغاز کردند و رامین باباجانی در همان دقایق ابتدایی اولین گل بازی را برای اهورا وارد دروازه تیم میزبان کرد، در ادامه با فشار زیاد بازارهای روز کوثر توسط حمید یوسفی به گل تساوی رسید تا همه چیز از اول شروع شود.

تیم اهورا که گویا خیال باختن نداشت همچنان به حملات خود ادامه داد، سجاد مسیحی در دقایق پایانی نیمه اول توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا نیمه نخست با نتیجه ۲ بر یک به سود اهورا بهبهان به پایان برسد.

در نیمه دوم شاگردان توسل که نمی خواستند بازنده این دیدار باشند فشار زیادی روی تیم میهمان جنوبی خود وارد کردند و توانستند توسط حمید کاهبنده به گل دوم و تساوی برسند تا این بازی در پایان با تساوی ۲ بر۲ به پایان برسد.

در این دیدار احسان جزینی از تیم بازارهای روز کوثر اصفهان و رامین باباجانی و مجتبی بامری از تیم اهورا بهبهان از داور اخطار گرفتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال اصفهان اهورا بهبهان بازارهای روز کوثر اصفهان تیم اهورا بهبهان دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۹۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم

شانس شاگردان یورگن کلوپ برای فتح لیگ برتر انگلیس، با قبول دومین بازی بدون برد متوالی کمتر از قبل شد.

به گزارش مشرق، در آغاز هفته سی‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (شنبه) از ساعت ۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیک لندن تیم‌های فوتبال وستهام و لیورپول برابر یکدیگر صف آرایی کردند که این بازی با تساوی ۲ - ۲ خاتمه یافت.

جارود بوون در دقیقه ۴۳ گل نخست را برای وستهام به ثمر رساند اما لیورپول نه تنها گل خورده را در دقیقه ۴۸ توسط اندرو رابرتسون پاسخ داد بلکه به لطف گل به خودی آلفونسو آرئولا، دروازه‌بان تیم وستهام در دقیقه ۶۵ از حریف پیش افتاد. این گل اما منجر به پیروزی لیورپولی‌ها نشد چرا که مایکل آنتونیو در دقیقه ۷۷ کار را برای وستهام به تساوی کشاند.

این بازی یک حاشیه هم داشت که درگیری لفظی شدید محمد صلاح ستاره مصری لیورپولی‌ها با سرمربی‌اش یورگن کلوپ در کنار زمین هنگام ورود به میدان به عنوان بازیکن تعویضی بود طوری که هم‌تیمی‌اش داروین نونیز برای پایان دادن به آن مداخله کرد.

لیورپول که هفته گذشته نیز بازی معوقه‌اش در دربی مرسی‌ساید را به اورتون باخت، با قبول این تساوی ۷۵ امتیازی ماند و پایین‌تر از منچسترسیتی و آرسنال در رده سوم باقی ماند. این در حالیست که آرسنال با یک بازی کمتر (نسبت به لیورپول) و ۷۷ امتیاز و منچسترسیتی با دو بازی کمتر و ۷۶ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند. این بدان معناست که فاصله لیورپول با صدر جدول به صورت بالقوه می‌تواند به ۷ امتیاز افزایش پیدا کند، آن هم در شرایطی که این تیم سه بازی دیگر تا پایان فصل فاصله دارد.

دیگر خبرها

  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول