Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، از هفته نخست مرحله دوم لیگ برتر فوتسال برای بقای در این رقابت ها دیدار معوقه  بین تیم‌های بازارهای روز کوثر اصفهان و اهورا بهبهان از ساعت ۲۲ جمعه شب  در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد و در پایان این بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در این دیدار تیم میزبان حملات گسترده ای را روی دروازه میهمان تدارک دید که گل نشد و در ادامه برخلاف جریان بازی تیم اهورای توسط رامین باباجانی گل زد و نیتجه یک بر صفر به سود این تیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم بازارهای روز کوثر در ادامه بهتر عمل کرد و توانست توسط حمیدرضا یوسفی بازی را مساوی کند و امیدوار برای پیروزی شود.

در ادامه هر ۲ تیم حملاتی را روی دروازه حریف تدارک دیدند که با بی دقتی به بیرون رفت تا اینکه دوباره هاشم شیرعلی برای تیم اهورای بهبهان گلزنی کرد و میهمان دوباره پیش افتاد.

تیم کوثر اصفهان در نیمه دوم باز ی بهتری را به نمایش گذاشت و توانست با استفاده از فرصت گلزنی خوب توسط در نیمه دوم این تیم کوثر بود که از حملات و موقعیت‌های خود استفاده کرد و در ۱۰ دقیقه پایانی، دیدار را توسط حمید کاهنده به تساوی کشاند تا هر  ۲ تیم در هفته آینده بازی های حساسی را در پیش داشته باشند.

تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان و اهورا بهبهان پیش از این دیدار با کسب ۲ امتیاز در رده سوم و چهارم جدول چهار تیمی این مرحله از لیگ برتر فوتسال قرار داشتند.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال کوثر اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال کوثر اصفهان لیگ برتر فوتسال کوثر اصفهان اخبار کنکور بازارهای روز کوثر کوثر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۵۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و تاجیکستان در دیدار رده بندی جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۱:۳۰ در کشور تایلند به مصاف هم رفتند که این دیدار در وقت‌های قانونی با تساوی ۵ به ۵ به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسد.

در این بازی تیم ملی ازبکستان موفق شد نیمه اول را با نتیجه ۲ بر یک به سود خود به پایان برساند.

در نیمه دوم تاجیکستان توانست بازی را به تساوی ۲ به ۲ بکشاند. سپس ازبکستان با به ثمر رساندن ۲ گل دیگر بازی را ۴ بر ۲ کرد.

اما بازیکنان تاجیکستان به بازی برگشتند و عملکرد درخشانی به نمایش گذاشتند و با ۳ گل پیاپی با نتیجه ۵ بر ۴ از حریف خود پیش افتادند.

در حالی که کمتر از یک دقیقه به پایان این بازی باقی مانده بود ازبکستانی‌ها دست به پاورپلی زده بودند و توانستند بازی را به تساوی بکشانند و وقت‌های قانونی با تساوی ۵ به ۵ به پایان رسید تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم برتر میدان باشد.

در ضربات پنالتی هم تیم ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسد و عنوان سومی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا را از آن خود کند.

در دیدار نهایی این رقابت‌ها هم تیم ملی ایران از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف تایلند خواهد رفت.

کد خبر 6090893

دیگر خبرها

  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد