Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@15:36:53 GMT

برخورد با جاعلان مدارک شناسایی در کرمانشاه تشدید می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۰۲۲۱

برخورد با جاعلان مدارک شناسایی در کرمانشاه تشدید می‌شود

گروه استان‌ها ــ رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: برخورد با جاعلان مدارک شناسایی در قالب طرح‌هایی در استان کرمانشاه تشدید می‌شود. - اخبار استانها -

سرهنگ پرویز نظری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کرمانشاه ، با اشاره به اینکه میزان کشفیات اسکناس تقلبی در استان تغییری نداشته است اظهار داشت: تغییر رویه بانک مرکزی در صدور اسکناس‌های جدید به طور قطع سبب کاهش جعل اسکناس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: از دو سال گذشته با هماهنگی مقامات قضایی اقداماتی در این زمینه انجام شده و با متخلفان برخورد قاطع و حساب این افراد برای چند سال مسدود می‌شود.

نظری گفت: در سال گذشته طرح‌هایی در مناطق آلوده‌ای که اقدام به جعل مدارک شناسایی انجام می‌دهند، اجرا شد و افراد بسیاری در این زمینه دستگیر شدند و امسال نیز با شدت بیشتری برخورد می‌شود.

بازداشت جاعل اسکناس‌های 10 هزار تومانیبازداشت جاعلان مجوزهای تردد بین‌ شهری/ دریافت یک تا 3 میلیون برای صدور مجوز جعلی!برخورد دستگاه قضایی با جاعلان سند پادگان نیروی دریایی در بندرانزلی؛ وعده دیگری که محقق شد

وی افزود: برخی سایت‌های خرید و فروش امنیت آنچنانی ندارند و به مدیران این سایت‌ها تذکر داده شده که استفاده‌کنندگان غیر از شماره تلفن سایر اطلاعات را نیز در سایت قرار دهند و معرفی به طور کامل باشد.

نظری گفت: افراد سودجو با پخش صدای رادیو جوان از طریق تلفن خود با افرادی تماس می‌گیرند و ادعا می‌کنند که در مسابقه‌ای برنده شده‌اند یا در پرداخت قبوض خود خوش حساب بوده‌اند و در نهایت از این افراد می‌خواهند پای دستگاه خودپرداز حاضر شوند در صورتی که برای پرداخت جایزه نیازی به حضور در کنار دستگاه خودپرداز نیست.

وی با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های خودپرداز هشدار لازم را می‌دهند که مردم فریب افراد سودجو را نخورند افزود: افراد سرشاخه این باندهای کلاهبرداری به طور عمده در مکان‌های دیگر هستند و گاهی در زندان نیز می‌توانند این کار را انجام دهند.

انتهای پیام/832/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشفیات پلیس کشفیات پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است

رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه گفت: پشتیبانی از نیروهای نظامی و انتظامی را رسالت خود می‌دانیم؛ وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است و اگر هر اقدامی در فضای مجازی و سایر عرصه‌ها به وحدت آسیب بزند، دستگاه عدلیه با آن برخورد جدی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام علی عبدالهی بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت- در مراسم تکریم و معارفه رئیس‌کل دادگستری استان قزوین اظهار کرد: در دستگاه قضا اولین ملاک این است که در برابر ملت خاضعانه پاسخ دهیم.

وی افزود: قاضی اگر متکی به خدا، قرآن، اهل بیت و مقدسات نباشد، حتماً در قضاوتش ناعادلانه رفتار خواهد کرد بنابراین قضات بایستی همه امور و عملکرد خود را متکی به خدا بدانند؛ زیرا اگر لحظه‌ای از خدا و اهل بیت غفلت کنند دچار مشکل می‌شوند.

رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه با بیان اینکه قضات وقت‌شناسی و انضباط را جدی بگیرند، گفت: قضات ما دقت کنند تا مردم معطل نشوند و حرمت و کرامت افراد را جدی بگیرند؛ بازداشت افراد باید آخرین حربه باشد و با تأمین قرار کمک کنیم حتی‌المقدور شخصی به بازداشتگاه و زندان نرود.

حجت‌الاسلام عبداللهی ادامه داد: قاضیان ما باید حریم، حرمت و کرامت افراد را حفظ کرده، اما در عین حال با اقتدار حکم صادر کنند و مبارزه با فساد را جدی بگیرند و بین هیچ یکی از طرفین دعوا تبعیض قائل نشوید.

وی با اشاره به لزوم جدی‌گرفتن امنیت روانی جامعه برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم گفت: با هر شخصی که امنیت روانی اجتماعی را خدشه‌دار می‌کند، به شدت برخورد شود و مهم نیست این خدشه در قالب بی‌عفتی، برپایی جلسات لهو و لعب، کلاهبرداری، توقف تولید و یا هر موضوع دیگری باشد

رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه افزود: با هر چیزی که مدیریت جامعه و تولید را خدشه‌دار کند، مقابله می‌کنیم و پشتیبانی از نیروهای نظامی و انتظامی را رسالت خود می‌دانیم؛ وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است و اگر هر اقدامی در فضای مجازی و سایر عرصه‌ها به وحدت آسیب بزند، دستگاه عدلیه با آن برخورد جدی می‌کند.

حجت‌الاسلام عبداللهی ادامه داد: فرمان‌پذیری نسبت به ولایت و پایبندی به آرمان شهدا از اصول اساسی ما در دستگاه قضائی است و در برابر شخصی که در حریم ولایت خیانت کند، کوتاه نمی‌آییم. یادمان نرود که جمهوری اسلامی حرم است و باید از حریم این حرم دفاع کنیم.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات علی شعبانی رئیس کل سابق، حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا به‌عنوان رئیس کل جدید دادگستری استان قزوین منصوب شد.

کد خبر 748871

دیگر خبرها

  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • شناسایی و دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید