Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:59:51 GMT

کارگران در خط مقدم جبهه سازندگی کشور قرار دارند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۲۱۲۵

کارگران در خط مقدم جبهه سازندگی کشور قرار دارند

سردار «علی‌اکبر جاویدان» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر اظهار داشت: امروز مسوولیت سنگین تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در عرصه تولید و نوآوری بر دوش تلاشگران سرافرازی به نام کارگر است.

وی ادامه داد: کارگران جزو شریف ترین و مخلص ترین نیروهای انقلاب هستند که خدمت را عجین با خلاقیت کرده و با تلاش های صادقانه خود چرخ های اقتصادی کشور را به گردش در می آوردند تا کشور محتاج بیگنانگان نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان افزود: دستاوردهای بزرگ جوانان ایران اسلامی در عرصه های بین المللی و خودکفایی کشور در تولید اکثر محصولات، مرهون تلاش های شبانه روزی کارگرانی است که با بردباری و متانت هدف شان را تعالی و کمال میهن خویش قرار داده اند.

فرمانده ارشد انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در فرهنگ غنی اسلامی، کار نماد عزت و بالندگی فرد و جامعه است، افزود: هر جامعه ای که اهل کار باشد بهروزی و پیروزی اش تضمین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کارگر از دیدگاه اسلام بسیار محترم و ارزشمند است و کارگران شریف ترین انسان های اجتماع هستند تا جایی که ارزش کار آنها به اندازه ایست که رسول گرامی اسلام (ص) دست کارگری را بلند کرده و فرمودند این دستی است که هیچگاه آتش جهنم آن را نمی سوزاند و خدا و رسولش آن را دوست می دارد.

سردار جاویدان همچنین با حیاتی خواندن نقش کارگران در تحقق شعار «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها »، گفت: باید ابراز و انگیزه لازم در اختیار آنها قرار گیرد تا به خوبی شاهد تحقق این شعار که گره گشای بسیاری از مشکلات است، باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان و با اعلام آمادگی پلیس برای تامین امنیت کارگران زحمتکش و بی ادعا، گفت: همکاران ما همواره در کنار این قشر شریف و زحمت کش حضور داشته و از هیچ تلاشی برای احساس امنیت و آسایش آنها دریغ نکرده‌اند.

اول می مصادف با ۱۱ اردیبهشت به عنوان روز جهانی کار و کارگر نامگذاری شده است.

برچسب‌ها کارگر رونق تولید جهش تولید فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارگر رونق تولید جهش تولید کارگر رونق تولید جهش تولید فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان فداکار جبهه جنگ اقتصادی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، در خطبه‌های نماز جمعه اراک، اظهار کرد: بخش تولید در شرایط تحریم‌های ظالمانه با همت مضاعف کارگران دلسوز و زحمتکش سرپا است و توجه رهبر معظم انقلاب به تولید، نشان از اهمیت تلاش مضاعف برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد.

وی تاکید کرد: کارگران همواره در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمن در جنگ اقتصادی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای تولید به صورت جهادی نقش آفرینی کرده‌اند.

امام جمعه اراک از کارگران به عنوان سربازان فداکار جبهه جنگ اقتصادی یاد کرد و گفت: این قشر زحمتکش برای رونق و جهش تولید از خودگذشتگی و ایثار کردند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکردند که جای تقدیر دارد.

تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت بزرگداشت روز معلم گفت: تربیت نیروی انسانی خلاق، توانمند، باتقوا و کارآفرین رسالت خطیر معلمان در نظام جمهوری اسلامی است.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: همانگونه که رسالت انبیای الهی بویژه حضرت محمد (ص)، ترویج مکارم اخلاقی در جامعه بود، معلمان نیز چنین رسالتی دارند و همه باید قدردان زحمات این قشر از جامعه باشند.

وی تاکید کرد: منزلت والای حرفه مقدس معلمی درآموزه‌های اسلامی مورد تاکید ویژه است و تکریم معلم و افرادی که در تعلیم و تربیت انسان نقش اساسی دارند باید در میان همه اقشار جامعه نهادینه شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه آموزش بزرگترین نقش را در توسعه فرهنگی جامعه ایفا می‌کند، اظهار کرد: نقش معلمان، طلاب حوزه‌های علمیه و اساتید دانشگاه در این فرآیند بسیار کلیدی و حساس است.

امام جمعه اراک با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری افزود: این استاد فرزانه، نمونه یک معلم فداکار و پرتلاش بود که برای ترویج مکارم اخلاقی و اسلامی در جامعه تمام تلاش خود را بکار گرفته بود.

نقش ویژه شوراها در توسعه و عمران شهرها

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته شوراها گفت: شوراها باید در توسعه و عمران شهرها تلاش ویژه ای داشته باشند و در کاهش هزینه‌های مردم به ویژه بخش مسکن گام‌های مؤثری بردارند و زمینه رضایتمندی مردم را افزایش دهند.

کد خبر 6089194

دیگر خبرها

  • آیت‌الله دژکام: بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولید هستند
  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • کارگران؛ صف اولی‌های جبهه تولید
  • کارگران سربازان فداکار جبهه جنگ اقتصادی هستند
  • اساس و بنای توسعه و رونق تولید کشور کارگران هستند
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • کارگران رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور