Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@02:48:16 GMT

اسکوچیچ از مجموعه ورزشی المپیک کیش بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۲۸۵۲

تیم ملی ایران 5 خردادماه در کیش اردو می زند

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از تغیرات صورت گرفته در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش ابراز رضایت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی کشورمان صبح امروز شنبه 11 اردیبهشت با حضور در مجموعه ورزشی المپیک کیش از امکانات و شرایط زمین های فوتبال، استخر و سالن بدنسازی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ با ابراز رضایت از تغیرات صورت گرفته در این مجموعه نسبت به بازدید قبلی خود، اظهار امیدواری کرد تا زمان شروع اردو تیم ملی، این امکانات تقویت شود.

سرمربی تیم ملی افزود:

با توجه به موقعیت جزیره کیش و آب و هوای مناسب در فصل زمستان و امکانات اقامتی خوب، در صورت ساخت کمپ و زمین های مناسب، کیش می تواند میزبان اردوها و مسابقات تیم های ملی باشد.

خورشیدی، سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان نیز از شرایط زمین و امکانات موجود در مجموعه ورزشی المپیک کیش ابراز رضایت کرد و افزود:

اردوی تیم ملی از پنجم تا دهم خرداد با حضور همه لژیونرها و بازیکنان داخلی تیم ملی، در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

محمود پازوکی رئیس هیات فوتبال کیش نیز با تشریح اقدامات صورت گرفته در مجموعه المپیک کیش، شرایط را برای میزبانی از تیم ملی فوتبال مناسب توصیف کرد.

پازوکی بهینه سازی کامل زمین شماره یک و دو، تغیرات در صندلی تماشاچیان، رختکن ها و دیگر موارد را از اقدامات صورت گرفته در مدت کوتاه را با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش بر شمرد.

مهدی خراطی رئیس دپارتمان تیم‌های ملی نیز سرمربی تیم ملی را در این بازدید همراهی می کرد.

تیم ملی کشورمان خردادماه در مسابقات مقدماتی جام جهانی حضور خواهد یافت.

ایران – هنگ‌ کنگ: ۱۳ خرداد

ایران – بحرین: ۱۷ خرداد

ایران- کامبوج: ۲۱ خرداد

ایران – عراق: ۲۵ خرداد

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس محمد پنجعلی در طرفداری: روز خداحافظی من، استقلالی ها هم گریه می کردند! شکست الهلال، خیال ایران را راحت کرد؛ صعود تراکتور مبارک پرسپولیس - استقلال در تاجیکستان / استقلال میزبان الهلال شد تحریم شبکه های اجتماعی از سوی باشگاه های لیگ برتر انگلیس آغاز شد شوچنکو: تا 3 ماه پس از فینال استانبول، با جیغ و داد از خواب می پریدم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مجموعه ورزشی المپیک سرمربی تیم ملی المپیک کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان  پنجمین طرح ورزشی از مجموعه طرح‌های شهید سلیمانی در گنبدکاووس شامل یک زمین چمن مصنوعی افتتاح و سرانه‌ی ورزشی دانش آموزان این شهرستان از ۲۷ سانتی‌متر مربع به ۳۵ سانی متر مربع افزایش یافت.

غنی پور مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس می گوید : این زمین چمن با همکاری شهرداری شهرستان ۱۶۰۰ متر زیرسازی شده است و ۲۰۰ میلیون تومان برای بتن ریزی این مجموعه و ۶۰۰ میلیون تومان هم برای خرید و نصب چمن‌های مصنوعی هزینه کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی