Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:16:18 GMT

عرضه نفتای سنگین پالایشگاه تهران در بورس انرژی

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۲۸۸۰

عرضه نفتای سنگین پالایشگاه تهران در بورس انرژی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بورس انرژی، رینگ داخلی این بورس، امروز (شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه) شاهد عرضه کالاهای نفتای سنگین و آیزوریسایکل پالایش نفت تهران، حلال ۴۰۲، حلال ۴۰۴، ریفورمیت و آیزوفید پالایش نفت تبریز است و MTBE شرکت پتروشیمی شیمی‌بافت و هیدروکربن سبک حاصل از بلندینگ هامون گستر نفت باختر در رینگ بین‌الملل عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز چهارشنبه (هشتم اردیبهشت‌ماه) ته‌مانده برج تقطیر پالایش نفت کرمانشاه در رینگ داخلی و MTBE شرکت پتروشیمی بندر امام در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.

در این روز ۶.۰۰۰ تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از ۷۰۴ میلیارد و ۷۹۴ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد.

کد خبر 5201657

منبع: مهر

کلیدواژه: بورس انرژی عرضه نفت در بورس انرژی پالایشگاه تهران فرآورده نفتی ویروس کرونا قیمت نفت قیمت دلار بانک مرکزی ایران اقتصاد آمریکا شاخص کل بورس دلار قیمت طلا تولید نفت بورس تهران کرونای هندی بازار سهام اسیا اقتصاد چین وزارت جهاد کشاورزی بورس انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل

عباس کلانتری رئیس دانشگاه یزد در حاشیه تجمع حمایت از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی در کشور‌های جهان گفت: با توجه به دریافت مجوز بورس تحصیلی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل از سوی هیئت امنا، این دانشگاه آمادگی دارد به دانشجویان تعلیقی دانشگاه‌هایی که این روز‌ها به خاطر اعتراض به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی تعلیق یا اخراج شده‌اند و نیز به متقاضیان تحصیل در ایران که ساکن غزه هستند، بورس (امتیاز تحصیل رایگان) اعطا کند. 

وی یادآور شد: به زودی لینک ثبت نام از این دانشجویان در بخش همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه یزد فعال خواهد شد.

گفتنی است دانشگاه یزد از سال ۱۳۹۵ در مقاطع مختلف تحصیلی دانشجوی بین‌الملل جذب می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رقابت چین و هند برای نفوذ به بخش انرژی سریلانکا
  • آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • رکوردشکنی فروش نفت با تمرکز بر ابتکارات جدید در بازسازی پالایشگاه‌های مستهلک شده
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • افت تراز یک پله‌ای ارزش دلاری بورس تهران!
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته