Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شفیعی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وبینار آموزشی «آشنایی با جرایم سایبری و رسانه‌ای» با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای و حقوقی فعالان خبری استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که شیوع ویروس کرونا و استقبال اهالی رسانه استان از موضوع وبینار؛ عامل اصلی در برگزاری مجازی این کارگاه آموزشی است، خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی فردا یکشنبه دوازدهم اردیبهشت از ساعت ۱۲ در بستر فضای مجازی به همت خانه مطبوعات استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی خاطرنشان کرد: عموم علاقه‌مندان به ویژه فعالان فضای مجازی، خبرنگاران، مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی می‌توانند جهت شرکت در این وبینار آموزشی فردا رأس ساعت ۱۲ به لینک https://meet.sahalms.com/live/fqy-vwy-wgt-sg9 مراجعه کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که شرکت در این وبینار برای عموم آزاد و رایگان است، گفت: حسین موسی زاده؛ معاون دادستان عمومی و انقلاب تبریز و سرهنگ محسن محمودی؛ رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی در این کارگاه آموزشی به ارائه بحث خواهند پرداخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقبال فعالان رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی از دوره‌های آموزشی مجازی خانه مطبوعات استان گفت: به زودی فراخوان نام‌نویسی علاقه‌مندان به شرکت در دومین دوره آموزشی مجازی روزنامه‌نگاری مقدماتی منتشر خواهد شد.

کد خبر 5201833

منبع: مهر

کلیدواژه: جرایم سایبری خانه مطبوعات مرتضی شفیعی ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا گرگان انتخابات 1400 بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا ماه مبارك رمضان عکس استانها اردبیل همدان کمک مومنانه رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان

کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، کاربران فضای مجازی به برخورد خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با دانشجویان واکنش نشان دادند.پس از تحصن دانشجویان آمریکایی در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی، پلیس آمریکا برای متفرق کردن آن‌ها با خشونت به مقابله با آن‌ها پرداخت

 

.

 

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما