Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-04@10:13:12 GMT

مأرب آخرین سنگر مزدوران در شمال یمن است

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۸۴۷۸

مأرب آخرین سنگر مزدوران در شمال یمن است

سفیر دولت نجات ملی یمن با اشاره به دو دلیل اصلی اهمیت آزادسازی استان مأرب یمن، اعلام کرد که پیروزی در این نبرد نزدیک است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «عبدالله علی صبری» سفیر دولت نجات ملی یمن در سوریه در گفت‌وگویی تفصیلی با رادیو «القدس» درباره جدیدترین وضعیت نبرد مأرب و دیدگاه مردم یمن در قبال قضیه فلسطین و محور مقاومت توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بر اهمیت نبرد مأرب تاکید کرد و گفت که این اهمیت به دو دلیل است. نخست این‌که مأرب آخرین سنگر از سنگر‌های مزدوران در شمال یمن است و دوم به دلیل اهمیت اقتصادی آن است که از مهم‌ترین سرشاخه‌های اقتصاد یمن است امری که نیرو‌های دشمن و مزدورانش را برای تصاحب آن به جان هم انداخته و آن‌ها برای غارت ثروت‌های آن به صورت بی‌سابقه‌ای دست به دزدی می‌زنند.

صبری توضیح داد که نبرد مأرب تا آزادسازی آن و آزادی وجب به وجب اراضی یمن ادامه دارد.

سفیر دولت نجات ملی در سوریه تصریح کرد: «یمن بخشی لاینفک از محور مقاومت است و بر آن تاثیر می‌گذارد و از آن تاثیر می‌گیرد. پایداری ملت یمن مقابل دشمن سعودی، در امتداد ایستادگی در قبال طرح صهیو - آمریکایی در منطقه است.»

به نوشته پایگاه خبری «۲۶ سپتامبر»، وی در ادامه گفت که پیروزی یمن پیروزی همه پایتخت‌های کشور‌های محور مقاومت از صنعاء گرفته تا تهران، دمشق، بیروت و حتی قدس، بغداد و منامه است. پیروزی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن که در آستانه تحقق است، موجب انسجام کلیه فرزندان امت‌های عربی و اسلامی و در نتیجه محور مقاومت می‌شود.

صبری در ادامه گفت که واقعیت است که ملت یمن از بارزترین ملت‌های عربی هستند که با مسأله فلسطین از سال ۱۹۴۸ تاکنون اعلام همبستگی کرده و به فضل مسیر قرآنی آنها، این همبستگی بسیار متمایز و ویژه است.

سفیر دولت نجات ملی یمن در سوریه درباره روز جهانی قدس گفت: این روز یک مناسبت سیاسی و ملی است که یمن در مقایسه با سایر کشور‌های منطقه به ویژه در طول پنج سال گذشته، برای حضور در آن متمایز بوده است و هر سال میزان حضور یمنی‌ها از سال گذشته بیشتر بوده است.

احیای این روز در یمن در سال جاری نیز بر دوش صنعاء، صعده، الحدیده و سایر استان‌های مقاومت یمن است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مأرب مزدوران سعودی نبرد مأرب سفیر دولت نجات ملی محور مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی که به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله مطهری در نمازخانه سپاه شهرستانی سراوان برگزار شد، بیان کرد: به جهت شهادت فقیه، فیلسوف و تبیین‌گر ارزشمند به اسم شهید مطهری این شخصیت وارسته والا به این مناسبت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته عقیدتی سیاسی نام‌گذاری شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک مسئله منحصر به فرد در عصرماست که حضرت امام (ره) آن را برای بشر به نمایش گذاشت.
 
امام‌جمعه سراوان با بیان اینکه سپاه پاسداران همزاد انقلاب است، ادامه داد: سپاه پاسداران معجزه انقلاب محسوب می‌شود که از حکمت‌های اندیشه امام به شمار می‌رود.
 
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری خاطرنشان کرد: برای حفظ انقلاب و ارزش‌های انقلاب بنیان سپاه چیده شده و فلسفه وجودی انقلاب اسلامی این است که محدود به مکانی نیست، جای پای سپاه را در نقاط مختلف با عناوین مختلف مشاهده می‌کنیم، چون انقلاب اسلامی محدود به یک جغرافیا نیست.
 
وی تصریح کرد: اسلام برای نجات همه بشر است و انقلاب اسلامی منادی اسلام است و این ندا را به گوش همه بشریت می‌رساند.
امام‌جمعه سراوان اذعان کرد: سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است و باید سپاه از دیگر گروه‌ها پیشتاز باشد و در بعد معنوی و به جهت عقیدتی غنی‌تر باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عزاداری مردم سنگر در سالروز شهادت امام صادق(ع)
  • مقابله مقاومت با یورش نیروهای اشغالگر در شمال کرانه باختری
  • حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه استراتژیک «میرون»
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق روایت فتح می‌خواهد
  • دانشجویان یهودی و مسیحی در حال حمایت از مردم غزه‌اند
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • شهیدی که قهرمان دو سنگر بود
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • باتلاق شمال در انتظار صهیونیست‌ها