Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین گفت: باید با شناخت کامل اقدام به تأیید و رد صلاحیت افراد کرد و این شناخت باید کاملاً کارشناسی و بر اساس تحقیقات و اسناد کامل صورت بگیرد و شنیده‌ها و حرف‌های مردم را مبنای قضاوت و عمل خود در این عرصه مهم قرار ندهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی ادامه داد: اگر کسی اصلاح‌طلب و یا اصول‌گرا بود و معیار‌های تخصص، امانت‌داری و التزام به ولایت فقیه را داشت، می‌تواند وارد عرصه انتخابات و میدان شود.

نماینده، ولی فقیه در استان، این را هم گفت که نباید افرادی از فیلتر‌ها عبور می‌کنند که آخر کارشان به زندان و دست‌گیری کشیده شود.

امام جمعه قزوین، تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را اولویت مهم مجریان دانست.

در ابتدای این دیدار خانم محمدبیگی و آقایان عباس‌پور، رحمانی، سیاهکلی و قدوسی‌فر گزارشی از اقدامات هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا ارائه کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه قزوین انتخابات 1400 شوراهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه فرهنگ و اقتصاد دو بال پیشرفت و توسعه هستند، اظهار داشت: اهل رسانه که در نزد مردم معتبر و قلم و سخن نافذ دارند، گنجینه هستند و باید در خدمتگزاری به مردم قلم و زبان خود را به کار گیرند.

از روی حدس و گمان قلم نزنیم

وی با تأکید بر اینکه از روی حدس و گمان سخن نگوییم و قلم نزنیم، افزود: جمهوری اسلامی یک نظام مردمی است، آگاهی دادن به مردم که پایه انقلاب و نظام هستند؛ مانند هوا نیاز است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه آگاهی دادن درست، کارشناسی، به‌دوراز بداخلاقی‌ها در همه عرصه‌ها موردنیاز است و اهل رسانه اولین گروهی هستند که این وظیفه را انجام می‌دهند، گفت: در این راستا سه وظیفه عمده اهل رسانه اطلاع‌رسانی درست، نقد منصفانه و تبادل آرا است.

حجت‌الاسلام شاهرخی، بیان داشت: یک ملت آزادی‌خواه آزادی را به ارمغان می‌آورد، آزادی قلم در قانون اساسی مورد تأکید است، اهل رسانه می‌توانند در رشد و کمال ملت مؤثر باشند.

وی بر لزوم انتقاد سازنده، بر اساس آمار، اخلاقی و پرهیز از تهمت، بی‌اخلاقی و... از سوی رسانه‌ها تأکید کرد.

برنامه «اعتلای فرهنگی» خرم‌آباد تدوین و اجرا شد

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نماینده ولی‌فقیه در استان وظایفی بر عهده دارد، در ارتباط با امام‌جمعه خرم‌آباد نیز برنامه‌ای تحت عنوان «اعتلای فرهنگی» شهر تدوین کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام شاهرخی با اشاره به همکاری مدیران اجرایی و تشکل‌ها و دنبال‌کردن هشت مسئله اساسی شهر با بهره‌گیری از ۲۵ کارشناس در این راستا، بیان داشت: ترویج سبک زندگی اسلامی در نهاد خانواده، توجه به حجاب و عفاف در جامعه، ارتقای کیفی مراسم نمازجمعه، بزرگداشت سالروز اقامه اولین نمازجمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بسط و گسترش جهاد تبیین باهدف بصیرت‌افزایی و بیان خدمات نظام و توطئه دشمنان در جنگ شناختی، ارتقای کیفیت مدیریت مساجد، ارتقای روحیه پهلوانی و ترویج آموزه‌های اخلاقی در بین ورزشکاران، انسجام‌بخشی دررابطه‌با تشکل‌های فرهنگی از جمله هشت مسئله اساسی بوده که دنبال شده است.

وی بیان داشت: ۵۸۳ برنامه نیز در راستای این هفت مسئله در شهرستان‌ها برگزار شده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در عرصه فرهنگ ۱۲ مسئله راهبردی در استان احصا شده است، گفت: ایجاد هیئت‌های اندیشه‌ورز، ایجاد مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه، بازدید از نقاط مختلف و رصد وضعیت، تعامل با نهادهای دولتی، اجتماعی و فرهنگی از جمله اقدامات دراین‌رابطه بوده است.

حجت‌الاسلام شاهرخی با بیان در حوزه روحانیت هفت برنامه راهبردی را احصا و پیش‌بینی کرده‌ایم، گفت: رصد مدارس حوزه علمیه، ارتباط با طلاب و روحانیون، ارتقای سطح آموزشی و دینی حوزه‌های علمیه و... از جمله اقدامات در این زمینه بوده است.

«سخن درمانی» برای لرستان نتیجه‌ای ندارد

وی با اشاره به تعریف هشت راهبرد در حوزه جوانان، گفت: در عرصه اقتصاد نیز راهبردها و برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به نامه‌نگاری با سران قوا در رابطه مسائل و مشکلات مردم لرستان، افزود: وضعیت استان را بیان کردیم، سخن درمانی و دیدار درمانی در لرستان نتیجه ندارد، لرستان نیازمند کاردرمانی است.

حجت‌الاسلام شاهرخی، گفت: نظام خدمات اساسی انجام داده، اما شاهد توسعه متوازن در لرستان نیستیم، لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم امید آفرینی در جامعه در کنار بیان مسائل و مشکلات از سوی رسانه‌ها، عنوان کرد: اطلاع‌رسانی ما همیشه بر پایه آمار و اطلاعات دقیقی بوده، ورود ما از باب هدایت و نظارت در مسائل است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به بازدید از ماشین‌سازی خرم‌آباد و روند مطلوب فعالیت این واحد اقتصادی، گفت: برخی از مصوبات سفر در مورد آن انجام و برخی هم باید عملیاتی شوند.

حجت‌الاسلام شاهرخی در ادامه سخنان خود با تأکید بر لزوم پرهیز از تمسخر و تخریب مدیران و مسئولان از سوی رسانه‌های استان، افزود: اهل رسانه باید کمک کنند مشکلات استان حل شود و نقدها منصفانه باشد، همچنین کسی حق ندارد مقابل انتقاد سازنده و همراه با مستندات و آمار بایستد.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم برخورد با استخدام‌های غیرقانونی از سوی دستگاه‌های نظارتی، گفت: بعضی کارها ظاهرش قانونی و باطن آن تبعیض است و این را به سازمان بازرسی هم اعلام کرده‌ایم.

کد خبر 6093100

دیگر خبرها

  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • لزوم حمایت شوراها از شهرداران/ نفوذ از بیرون سبب ایحاد اختلاف در شورا می‌شود
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود