Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمد رضا آقایی مدیر مرکز تحقیقات درمانی دیابت یزد با بیان اینکه امکان ثبت نام بیماران دیابتی و تکمیل فرم از طریق کافی نت فراهم شده است ، گفت: برای ثبت نام در این طرح، هیچ گونه وجهی از طرف وزارت بهداشت دریافت نمی‌شود و مراجعه به درب منازل بیماران نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تمام بیماران دیابتی که انسولین دریافت می‌کنند برای ثبت نام می‌توانند به سایت www.ydrc.ir مراجعه کنند.

آقایی با اشاره به این که سایت اعلام شده مختص ساکنان استان یزد است،  اظهار داشت: از هشتم اردیبهشت تاکنون، ۴ هزار یزدی برای دریافت انسولین در سایت ثبت نام کرده اند.

او گفت: همکاران مرکز دیابت یزد از ۱۸ اردیبهشت جهت تکمیل پرونده با بیماران دیابتی تماس گرفته و جهت اطمینان همشهریان کد ملی و مصرف روزانه انسولین بیمار ارائه می‌شود که در صورت درست بودن مشخصات صحت تماس انجام شده از طرف مرکز دیابت برای بیمار محرز می‌شود.

مدیر مرکز تحقیقات درمانی یزد تصریح کرد: ساماندهی بیماران دیابتی، توزیع عادلانه انسولین وتسهیل در دریافت انسولین از  اهداف این طرح است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماران دیابتی انسولین قلمی بیماران دیابتی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در پی ابلاغ دستورالعمل دارو رسانی از طریق سکوها با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش نوشت:

«ان‌شاءالله با همراهی و همدلی همکاران وزارت بهداشت و مشارکت سکو‌های خدمات رسان کشور، به زودی زیرساخت‌های لازم برای راه اندازی این خدمت جدید و فناورانه فراهم خواهد شد.»

                       

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زارع پور: به‌زودی زیرساخت‌ دارو رسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • ابداع جوراب‌هایی الکترونیکی برای رهایی‌بخشی بیماران دیابتی از زخم پا
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • ۷میلیون ایرانی مبتلا به دیابت؛ زخم‌های دیابت، از سرطان کشنده‌تر است