Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت:روستای خشکه‌رود با اتصال به جناقرد، تبدیل به شهر می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل، صدیف بدری امروز در ادامه بازدیدهای میدانی از روستاهای دهستان سردابه، اظهار داشت:  روستای خشکه‌رود، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته با اتصال به 2 روستای خشکه‌رود و جناقرد تبدیل به یک شهر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید، مواردی همچون تکمیل طرح هادی، ناتوانی روستاییان در تهیه نهاده‌های کشاورزی، تقویت آنتن دهی تلفن همراه، امکان حمل زباله روستا به ایستگاه موقت زباله شهرداری اردبیل، اشتغال جوانان روستا در آرتاویل تایر، تجهیز درمانگاه روستا، بهسازی نهرهای کشاورزی، کمبود آب کشاورزی، ایجاد فضای ورزشی مناسب برای جوانان روستا و همچنین تسطیح راه های بین مزارع از مهم‌ترین مطالبات اهالی روستای خشکه‌رود عنوان شد.

پیگیری یک گزارش؛ وعده‌های فرماندار سروستان برای حل مشکلات روستای محمودآباد + فیلمرصد مشکلات روستایی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ارومیه در اردوهای جهادیفرمانده سپاه کردستان: رسیدگی به مشکلات روستاهای «تنگیسر، محراب و نیر» تسریع شود

فرهاد سبحانی، مدیرکل بنیاد بنیاد مسکن استان اردبیل نیز در این بازدید، اظهار کرد: از سال 99 حدود 400 میلیون تومان اعتبار برای بحث آسفالت معابر روستای خشکه‌رود اختصاص یافته و در سال جاری به محض خرید قیر این طرح عملیاتی می‌شود.

پیگیری تبدیل دهستان سردابه به بخش از وزارت کشور

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در ادامه بازدیدهای میدانی خود از روستاهای دهستان سردابه، در جمع اهالی روستای ایمچه ضمن قول پیگیری رفع مشکلات روستا از دستگاه‌های مربوطه، اظهار کرد: از وزارت کشور پیگیر تبدیل دهستان سردابه به بخش هستم.

حسینی، دهیار روستای ایمچه نیز در این بازدید با بیان اینکه 14 هزار مترمربع از معابر روستا زیرسازی شده و آماده آسفالت است، مواردی همچون ضرورت انتقال خط انتقال برق فشار قوی، تقویت فشار و رفع کمبود آب شرب و کشاورزی، تقویت آنتن‌دهی تلفن همراه، بهسازی معابر و بازنگری طرح هادی، ضرورت اشتغال جوانان روستا در کارخانه آرتاویل تایر، رفع مشکل آلودگی منطقه بواسطه پسماند کارخانه، رفع معضل سرقت تجهیزات آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی روستا و همچنین ضرورت افزایش محدوده روستا را از مهم‌ترین مطالبات اهالی روستا عنوان کرد.

انتهای‌پیام/131/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مشکلات روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست صمیمی استاندار کردستان با مردم دهستان خسروآباد

دریافت 24 MB کد خبر 6100204

دیگر خبرها

  • نشست صمیمی استاندار کردستان با مردم دهستان خسروآباد
  • توان و ایده مردم در رفع مشکلات مورد استفاده قرار می‌گیرد
  • بیجار قطب تولید گندم در کشور است / لزوم رفع مشکلات مردم
  • آموزش کاشت گیاه کلزا در طزنج
  • مهم ترین تفاوت های پیچ خشکه و معمولی
  • عوارض آلایندگی کارخانه سیمان پردیس به مردم برسد
  • آلودگی آب رودخانه روستای سنقرآباد به لطف گاوداری + فیلم
  • حیات دوباره در «کوشه سفلی»/ قصه پر غصه‌ای که به شادی ختم شد
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است