Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@00:11:37 GMT

اگر توهین کرده بودم، ۲۰ جلسه محرومم می‌کردند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۱۶۰۴

اگر توهین کرده بودم، ۲۰ جلسه محرومم می‌کردند

خبرورزشی – رونالد کومان سرمربی بارسلونا همچنان از اخراجش در بازی قبلی مقابل گرانادا ناراحت است. او از اینکه به بی‌احترامی کردن به داور چهارم متهم شده است، عصبانی است.

بارسلونا بازی مقابل گرانادا را ۲-۱ باخت و شانس صدرنشینی در لالیگا را از دست داد. سرمربی هلندی اما بعد از بازی اعلام کرد که هیچ توهینی به داور نکرده بلکه این داور چهارم بوده که به او توهین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه بارسلونا نیز خواستار تجدید نظر در کارت قرمز و دو جلسه محرومیت او شد. کومان در مورد اینکه به داور مسابقه چه گفته است توضیح داد: «ما قطعاً به این حکم اعتراض خواهیم کرد چون به نظرم محرومیت اغراق آمیزی برای من خواهد بود.»

او می‌گوید حرف بی‌ادبانه‌ای به داور نزده است: «همه چیزی که من گفتم این بود که عجب شخصیتی! بابت همین حرف دو جلسه محرومیت نصیبم شده. اگر واقعاً توهین کرده بودم فکر کنم ۲۰ بازی من را محروم می‌کردند.»

سرمربی هلندی در ادامه گفت: «ما درخواست تجدید نظر بابت این حکم را داریم چون با آن موافق نیستیم. مقابل والنسیا من روی نیمکت نیستم اما صحبت‌های لازم را با کادر فنی انجام داده‌ایم و آماده بازی هستیم. ما یک موقعیت عالی را در بازی مقابل گرانادا از دست دادیم اما من مطمئن هستم اگر پنج بازی باقیمانده را ببیرم قطعا قهرمان خواهیم شد.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رونالد کومان بارسلونا بارسلونا خبر ویژه رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۱۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا... گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • خطا از مردان، تنبیه برای زنان! از تغییر قانون مهریه تا محرومیت از حضور در ورزشگاه
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار خاطی سپاهان از حضور در ورزشگاه‌ها
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان