Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رضا سلیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهارشنبه گذشته وابستگان یکی از بیماران کرونایی پس از فوت بیمارشان، از پزشک بیمارستان می خواهند نام متوفی را در جمع بیماران کرونایی ثبت نکند که پزشک مربوطه به خواسته آنان عمل نمی کند.

وی ادامه داد: در پی این اقدام، بستگان متوفی اقدام به تعرض و ضرب و جرح ۲ پزشک و یک نفر از کادر پرستاری بیمارستان امام خمینی(ره) می‌کنند که پیگیری قضایی در خصوص این ضرب و شتم در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان درگز گفت: در حال حاضر این شهرستان از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد و به طور میانگین هر هفته ۲ تن بر اثر ابتلا به کرونا در این شهرستان فوت می کنند.

۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و به بقیه این جمعیت توسط دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، گناباد و تربت حیدریه و دانشکده های علوم پزشکی تربت جام و نیشابور خدمات رسانی می شود.

بنا بر آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۳۳۲ تن دیگر از هموطنان مبتلا به کووید ۱۹ طی شبانه روز گذشته تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۲ هزار و ۹۰ تن رسید.

شهرستان مرزی درگز با ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۲۶۴ کیلومتری شمال غرب مشهد واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد درگز پزشکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد درگز ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد درگز پزشکان اخبار کنکور علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۱۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد

ایسنا/یزد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: یک مرکز مداخله گر در امور درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد.

دکتر «سید کاظم رضوی» افزود: هیچ یک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند و با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پملپ انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

وی اظهار کرد: یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله‌گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، رضوی از مردم درخواست کرد ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و موسسه‌های غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد بدون صلاحیت در موضوع درمان‌ را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟