Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریاست شورای اسلامی شهر و شهردار ملارد طی پیامی فرا رسیدن روز کار و کارگر را تبریک گفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ یازدهم اردیبهشت روز کار و کارگر نامگذاری گردیده است. به همین منظور مدیریت شهری ملارد  طی پیامی ضمن گرامیداشت این روز پیامی صادر نمودند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد.

به نام خدا

فرهنگ کار، تلاش و جهاد برای عمران، آبادی و اعتلای ایران اسلامی به دست کارگران و زحمت کشان عرصه تولید، موید جانفشانی و از خودگذشتگی این قشر است که باید قدردان و قدرشناس زحمات آنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقارن هفته کار و کارگر با ماه پرخیر و برکت رمضان و میهمانی خدا، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، بهانه‌ای است برای پاسداشت تلاش‌ها و زحمات عزیزانی که در راه ساختن ایرانی آباد و مستقل همواره حضور داشته اند.

نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با نام تولید ،پشتیبانی ها، ،مانع زدایی ها  نقش و جایگاه کارگران را بیش از پیش در توسعه همه جانبه کشور نمایان می کند و در حقیقت این مهم زمانی به مرحله عمل و تحقق در می‌آید که جامعه بزرگ و پرتلاش کارگری با حمایت همه جانبه دولت و مردم برای پیشرفت و تعالی شهرستان کمر همت ببندند.در هفته کار و کارگر باید از مقام رفیع و عظیم کارگران و خدمات صادقانه و بی دریغ این قشر شریف، مؤمن و صبور تشکر کرد و از آنان در همه زمینه ها حمایت کرد.

اینجانبان ضمن تقدیر و تشکر از همه کارگران متعهد، سختکوش و پرتلاش شهرستان بخصوص کارگران خدوم شهرداری ملارد ، فرا رسیدن روز کار و کارگر را به جامعه بزرگ کارگری شهرستان ملارد تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق و سلامتی همه عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسالت داریم.

فخرالدین آیینه وند رئیس شورای اسلامی شهر ملارد

محمد صادق کولیوند شهردار ملارد                                                             

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز کار و کارگر روز کار و کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با هفته گرامیداشت کار و کارگر بعد از ظهر شنبه یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت با حضور مهدی نقدی فرماندار شفت، حجت الاسلام حکیمی امام جمعه، سرهنگ نقدپور فرمانده سپاه ناحیه شفت، رؤسای ادارات، جامعه کارگری و مدیران شرکت‌های تولیدی در سالن همایش یکی از کارخانجات شهرک صنعتی خرفکل شفت برگزار شد.

«حجت الاسلام حکیمی» امام جمعه شهرستان شفت در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا علی الخصوص شهیدان صنف کارگری اظهار کرد: کارگران از مهمترین ارکان رشد تولید هستند که منجر به مهار تورم در کشور می‌شوند.

کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای هستند

وی با بیان اینکه قشر زحمتکش کارگری به عنوان بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی کشور شبانه روزی در تلاش و تکاپو هستند، افزود: کارگر در فرهنگ اسلامی دارای شأن و منزلت والایی است و بنا بر احادیث ائمه اطهار (ع) کسانی که برای روزی خانواده تلاش می‌کنند، همانند مجاهد فی سبیل الله هستند.

حجت الاسلام حکیمی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدارهای مختلف به منزلت و ارتقای جایگاه کار و کارگر پرداخته‌اند، یادآور شد: کارگران در همه برهه‌ها از جمله پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تحریم‌ها نقش کلیدی داشته‌اند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از سه خانواده معظم شهدای کارگری و کارگران نمونه شاغل در شهرک‌های صنعتی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6090094

دیگر خبرها

  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است
  • پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • نمایندگان کارگران همدان با شهدا تجدید پیمان کردند
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است