Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان آن‌که به دلیل شرایط باشی از انتشار ویروس کرونا امسال برای روز قدس راهپیمایی عمومی برگزار نمی‌شود و برنامه‌های نمادین جایگزین خواهیم داشت، اظهار کرد: همانطوری که امام خمینی (ره) از همان سال ۱۳۴۲ فرمودند «اگر مرا دار بزنید از این مبارزه دست نخواهم کشید»، روز قدس برای مبارزه با رژیم فاسد صهیونیستی، جلوگیری از اقدامات توسعه طلبانه صهیونیست‌ها، یک مناسبت دائمی و مستمر برای یادآوری ضرورت مبارزه با صهیونیست‌ها و اتحاد مسلمانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان شعار محوری امسال را «آزادی قدس نزدیک است» مطرح کرد و ادامه داد: این روز ابعاد مختلفی دارد از جمله اینکه در فضای معنوی پس از شب‌های قدر قرار گرفته و مردم پس از دعا، تضرع، کسب معنویت و مبارزه با شیطان نفس، عزم خود را برای مبارزه با غده سرطانی و رژیم کودک‌کش صهیونیستی و پشتیبانان آن جزم می‌کنند. 

روز قدس، یک وحدت آرمان میان مسلمان جهان ایجاد کرده است

وی با اشاره به ثمرات مهم برگزاری مراسم‌های روز قدس از زمان اعلام امام خمینی(ره) تا کنون، گفت: از مهم‌ترین آثار برگزاری مراسم روز قدس، تبیین توطئه‌های رژیم‌صیونیستی است که یک وحدت آرمان میان ملل مسلمان ایجاد کرده و اگر در سال ۱۳۴۲ امام راحل به تنهایی مبارزه با رژیم صهیونیستی را اعلام و اجرا کردند، در سالهای اخیر شاهد شکوفایی نسل انقلابی در کشورهای مختلف اسلامی برای مبارزه با رژیم صهیونیست هستیم به نحوی که روز قدس به یک روز بین‌المللی تبدیل شده و هر روز به عظمت آن افزوده خواهد شد.

احمدی ثمرات دیگر روز قدس را وحدت آرمان بین مردم فلسطین و همچنین عدم فراموشی قدس خواند و خاطرنشان کرد: علی‌رغم تلاش‌هایی که با استفاده از ابزارهای مختلف برای فراموشی قدس انجام می‌دهند، روز قدس همه توطئه‌های آنان را خنثی و آرمان فلسطین را زنده می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان به مشکلات داخلی رژیم صهیونیستی و ضعف آنان در مقابل اقتدار جبهه مقاومت اشاره کرد و ابراز داشت: روز قدس امسال فرصت مناسبی برای اعلام انزجار از سران وابسته و خود فروخته بعضی کشورها است که در نهایت خفت و زبونی، رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناختند و یکی از اصلی‌ترین محورهای تبلیغی روز قدس گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت است همچنین شکست طرح ننگین معامله قرن و بی‌توجهی ملت‌ها به آن باعث زمینه‌سازی برای اجرای طرح جمهوری اسلامی برای همه‌پرسی و دادن حق انتخاب به مردم فلسطین شده‌است. 

وی در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: دشمن، عوامل داخلی و جریان نفوذ سعی در تضعیف روحیه و خسته نشان دادن مردم از آرمان‌های انقلاب اسلامی را دارند در حالی‌ که علی‌رغم مشکلات اقتصادی، مردم همچنان به آرمان‌های انقلاب پابند هستند که نمونه آن حضور اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی در سال ۱۳۹۸ و حضور در راهپیمایی خودرویی و موتوری و همچنین راهپیمایی مجازی ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۹ و حضور مردم در مراسم تشییع سردار حجازی در سال جاری بوده‌ است و مردم نشان داده‌اند که مرد میدان هستند.

تبیین چرایی مبارزه با رژیم صهیونیست

احمدی با بیان برنامه‌های تبیینی، تبلیغی، مجازی و میدانی روز قدس اذعان کرد: مقرر شد در برنامه‌های تبیینی، به چرایی مبارزه با رژیم صهیونیستی و اثرات این مبارزه از نظر موقعیت جهانی، رسالت دینی و منافع ملی پرداخته شود که در این رابطه برنامه‌های رسانه‌ای و مکتوب تولید و پخش خواهد شد، همچنین در حوزه تبلیغی نیز طرح‌های مناسبی در نقاط مختلف شهر توسط شهرداری اصفهان نصب می‌شود.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: بهره‌گیری از وصیت شهیدا به ویژه شهدای مدافع حرم در ضرورت مبارزه با ظلم و کفر رژیم‌صهیونیستی از جمله برنامه‌هایی‌ است که توسط سایت «نوید شاهد» منتشر خواهدشد. 

روز قدس و ویژه برنامه‌های میدانی و مجازی

وی با اشاره به جزییات برنامه‌های مجازی روز قدس گفت: راهپیمایی مجازی روز جهانی قدس همراه با قطعنامه و همچنین فعالسازی تشکل‌ها و جوانان در حوزه فضای مجازی و هشتگ «قدس شریف نزدیکیم» و تولید محتوای مناسب و با انتشار تصاویر ۴۰ سال راهپیمایی روز جهانی قدس و بهره‌گیری از شبکه‌های آموزش به ویژه شبکه شاد خواهد بود.

احمدی تصریح کرد: همچنین برنامه‌های مختلف میدانی در سطح استان اصفهان اجرا خواهد شد و در شهر اصفهان، علاوه بر برنامه نمادین در میدان فلسطین و میدان قدس حرکت‌های سیار با استفاده از گروه‌های سرود و سیستم‌های صوتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۶/ر۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: روز قدس رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان محمد علی احمدی اهمیت روز قدس روز قدس در اصفهان مبارزه با رژیم صهیونیست رژیم صهیونیستی استان اصفهان روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۴۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه

شورای اتحادیه عرب در پایان نشست اضطراری خود درباره غزه، تداوم جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین را محکوم کرده و خواستار تصویب قطعنامه‌ آتش‌بس و همچنین توقف صادرات سلاح‌های آمریکا و اروپا به رژیم صهیونیستی شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شورای اتحادیه عرب در پایان نشست اضطراری خود در سطح نمایندگان دائمی، ادامه تجاوزات رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین در نوار غزه و نابودی سیستماتیک همه نشانه‌های زندگی در این منطقه را به شدت محکوم کرد.

در این نشست که روز گذشته برگزار شد حاضران به بررسی تحولات اخیر غزه و تداوم جنایات رژیم اشغالگر در این منطقه و همچنین پیامدهای اقدام آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل پرداختند.

شورای اتحادیه عرب در این نشست استفاده آمریکا از حق وتوی خود در شورای امنیت علیه قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را محکوم و اعلام کرد که این اقدام ایالات متحده در جهت خلاف مسئولیت سازمان ملل در قبال مسئله فلسطین و بیانگر شکست آمریکا در رعایت تعهدات و مبانی صلح و امنیت و ثبات در منطقه بوده و نیز نقض قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های مربوطه شورای امنیت است.

اتحادیه عرب بار دیگر از شورای امنیت سازمان ملل خواست تا براساس فصل هفتم منشور سازمان ملل تصمیمی اتخاذ کند که رژیم اشغالگر را مجبور به آتش بس در نوار غزه و ورود کمک‌های بشردوستانه به این منطقه کند.

شورای اتحادیه عرب در ادامه بیانیه خود از آمریکا و کشورهای اتحادیه اروپا خواست تا صادرات سلاح و مهمات را برای رژیم صهیونیستی متوقف کنند و به تولید پهپادهایی که رژیم اشغالگر در جنایت نسل کشی علیه مردم فلسطین و کشتار ده‌ها هزار غیرنظامی فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک هستند و نیز برای تخریب خانه‌ها، بیمارستان‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و کلیساها و همه زیرساخت‌های غیرنظامی استفاده می‌کند پایان دهند.

ابراز تاسف عربستان از وتوی آمریکا علیه قطعنامه فلسطینواکنش مقاومت فلسطین به وتوی آمریکا به قطعنامه فلسطین

این شورا از جامعه بین المللی خواست تا تحقیقات مستقلی درباره گورهای دسته جمعی کشف شده در مجتمع پزشکی شفا و ناصر در نوار غزه و همچنین حملات عامدانه رژیم صهیونیستی به گروه‌های غیرنظامی همچون تیم‌های پزشکی، روزنامه نگاران، اساتید دانشگاه، فعالان و کودکان و زنان در غزه انجام دهند.

شورای اتحادیه عرب همچنین در این نشست خواستار حمایت از آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در برابر توطئه های رژیم صهیونیستی برای انحلال این آژانس شده و تاکید کرد که کشورهایی که آژانس آنروا را تحریم کرده‌اند باید کمک‌های خود را به آن از سر بگیرند؛ به ویژه بعد از نتایج تحقیقات مستقل که نشان داد ادعاهای اسرائیل علیه آنروا دروغ بوده است.

این شورا همچنین از دبیرکل اتحادیه عرب خواست تا تصمیمات صادر شده در نشست را پیگیری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • درخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • هر جوان فلسطینی به قدر یک لشکر تاثیر دارد
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • از مبارزه حق طلبانه فلسطین حمایت می کنیم
  • کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم