Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر تهران نسبت به رد صلاحیت کاندیداهای شورای شهر تهران واکنش نشان و گفت: از ریاست مجلس انتظار داریم نسبت به این مسئله ورود پیدا کند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در ابتدای جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد تخلفاتی به عنوان واکسن‌خواری در مدیریت شهری از جمله تهران بودیم ولی خوشبختانه با دستور قاطع شهردار تهران با عناصر خاطی برخورد شد و اطلاعات واکسیناسیون با بارگذاری روی سامانه شفافیت در دسترس عموم شهروندان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بارگذاری اسامی در سامانه شفافیت می‌تواند یک نمونه خوبی برای دولت باشد و آنها نیز از این مسئله الگوبرداری کنند تا از سوء استفاده‌‌ها جلوگیری شود.

هاشمی گفت: همچنین در روزهای اخیر شاهد ابلاغ نتیجه بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای شهر بوده‌ایم و متاسفانه در تهران و در تعدادی از شهرها شاهد رد صلاحیت کاندیداهایی بودیم که در هیئت اجرایی صلاحیت آنها تایید شده بود اما در هیئت نظارت صلاحیت آنها رد شد و فرض را بر این می‌گذاریم که در شوراها نظارت استصوابی نداریم. با توجه به اینکه نظارت بر انتخابات شوراها به عهده نمایندگان مجلس شورای اسلامی است از رئیس مجلس شورای اسلامی انتظار داریم با پیگیری این موضوع نسبت به رسیدگی به اعتراضات کاندیداها در هیئت نظارت استانی، مرکزی و شهرستانی عنایت ویژه‌ای داشته باشد تا هم زمینه تضییع حق‌الناس فراهم نشود و هم تأمین حق عمومی جامعه برای برگزاری یک انتخابات با تکثر نگاه‌ها و صلاحیت فراهم شود.

چمران: شورای شهر نماد همدلی و اعتماد عمومی استنحوه اعلام نتایج به داوطلبین انتخابات 1400 شورای شهر تهران اعلام شدتذکر شورای شهر به شهردار تهران درباره ادغام اداره کل ایثارگران و رفاه

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تهران شورای شهر تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۴۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم

سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره‌گیری از مشارکت مردم، خصوصا فرهنگیان به انجام می‌رساند.

به گزارش ایسنا، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره گیری از مشارکت اقشار مختلف مردم، خصوصا فرهنگیان عزیز به انجام می رساند.

ضمن تبریک روز معلم به تمام معلمان عزیز از معلمانی که در فرایند نظارت بر انتخابات، شورای نگهبان را یاری می‌کنند، قدردانی می‌کنم.»

روز گذشته نیز معلمان و فرهنگیان در دیدار با سخنگوی شورای نگهبان به بیان مهمترین مسائل و مشکلات در حوزه آموزش و پرورش پرداختند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • اسامی کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس تهران
  • انتشار لیست کاندیداهای دور دوم انتخابات تهران +کد انتخابی نامزدها
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟