Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره برگزاری امتحانات حضوری دانش آموزان اظهار کرد: از نظر قانونی موظف هستیم در دو پایه نهم و دوازدهم امتحانات را به صورت حضوری برگزار کنیم تا حقوق دانش آموزان رعایت شود؛ امتحانات پایه نهم در هدایت تحصیلی دانش آموزان و امتحانات پایه دوازدهم در پذیرش دانشگاه‌ها تأثیرگذار است بنابرای باید مطمئن و بی دغدغه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به خانواده‌های نگران اطمینان می‌دهم که بدون هماهنگی با ستاد ملی کرونا اقدامی نخواهیم کرد و هر اقدام برای برگزاری امتحانات با هماهنگی آنهاست، اگر در زمان مدنظر شرایط شیوع کرونا و مدیریت فضای سلامت جامعه خوب باشد امتحانات را برگزار می‌کنیم اما اگر شرایط بیماری شدت پیدا کند ممکن است در زمان برگزاری امتحانات تجدیدنظر می‌کنیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: هم‌اکنون برنامه این است بعد از عید فطر آزمون‌ها در همه پایه‌های تحصیلی آغاز و تا قبل از 28 خرداد که روز برگزاری انتخابات است به پایان برسد اگر با مشکل مواجه شدیم و مسئولان بهداشتی محدودیت‌هایی را اعمال کردند متناسب با آن محدودیت‌ها ممکن است در تصمیمات ما تغییراتی ایجاد شود.

حاجی میرزایی در شبکه آموزش با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم محرومیت از اینترنت و اقتصاد موجب محرومیت از آموختن شود، متذکر شد: مهمترین دستاورد دوره کرونا این بود که امکانی فراهم شد تا محدودیت آموزشی در جامعه تشدید نشود، بدترین شکل بی عدالتی، محرومیت آموزشی است و نقطه عزیمت به سایر بی عدالتی‌ها است. بسیاری از افراد تحصیلکرده مناطق محروم توانستند شرایط زندگی خود را تعییر دهند بنابراین آموزش می‌تواند شرایط زندگی انسان‌ها را بهبود بخشد، در دوره کرونا این موضوع در معرض خطر بود اما با ابزارهایی همچون آموزش تلویویزنی و شاد این خطر کمتر شد.

پربیننده ترین خبر جدید درباره احکام مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی رتبه بندی جدید فرهنگیان چه ویژگی‌هایی دارد؟ امتحانات پایه نهم و دوازدهم حضوری است احتمال برگزاری حضوری سال تحصیلی جدید پیشنهاد آموزش و پرورش برای حضوری شدن مدارس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، کارگاه آموزشی نمایندگان فرماندار، ناظران، کاربران سامانه و سایر عوامل هیئت اجرایی برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان‌های قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در سالن همایش‌های شهرداری قائمشهر با حضور مسئولین شهرستانی و فرمانداری برگزار شد.

در این دوره آموزشی با توجه به تغییرات عمده‌ای که در قانون انتخابات صورت گرفته، نمایندگان فرماندار، کاربران رایانه، اعضای شعب ثابت و سیار عوامل اجرایی انتخابات، با آخرین قوانین و مقررات آشنا شدند.

در این کارگاه، تأکید شد که محوریت و مدیریت شعبات با نمایندگان فرماندار است و تمامی عوامل برگزار کننده انتخابات باید بی‌طرفی کامل خود را مدنظر قرار دهند.

در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور، بر اساس ماده ۱۳ قانون انتخابات که به همه مدیران ابلاغ شده، نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات ادارات باید در اختیار عوامل اجرایی انتخابات قرار گیرد.

مردم، انقلاب را متعلق به خود می‌دانند و برای نام نویسی به عنوان عوامل اجرایی حضور فعالی داشتند.

لازم به ذکر است مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۳ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور از جمله شهرستان قائمشهر برگزار خواهد شد.

نامزدها، علی کشوری، کمال علیپور، مصطفی معلمی و عمران عباسی بعنوان ۴ نامزد راه‌یافته به مرحله دوم در کارزار انتخاباتی حوزه‌های یادشده با هم به رقابت خواهند پرداخت.

خبرنگار: محمدرضا کوچکسرائی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228451 برچسب‌ها ایسکانیوز انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد