Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:38:18 GMT

پویش قرائت سوره قدر به نیت شفای بیماران

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۷۶۳۲

پویش قرائت سوره قدر به نیت شفای بیماران

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه قرآن و معارف سیما در نظر دارد در ایام لیالی مبارک قدر به نیّت شفای بیماران به ویژه بیماران مبتلا به کرونا، پویش قرائت سوره مبارکه قدر را برگزار کند.
این پویش از شب نوزدهم ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود و تا پایان روز بیست و سوم ماه مبارک ادامه دارد.

علاقمندان به شرکت در این پویش می‌توانند تعداد قرائت مورد نظر خود را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۴۴۴۴، فضای مجازی به آدرس qtv_irib@ و پایگاه اطلاع رسانی http://qurantv.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir/khatmghadr اعلام و ثبت نمایند.

کد خبر 5202115 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: ماه مبارك رمضان شبکه قرآن و معارف سیما ویروس کرونا ماه مبارك رمضان دعای روزهای ماه رمضان قرآن قرآن کریم ماه رمضان ۱۴۰۰ دعا و نیایش اوقات شرعی محمد علی انصاری شب احیا نمایشگاه مجازی قرآن کریم شیعه امام حسن مجتبی ع سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، طرح جدید اداره امور مسجد الحرام و مسجد النبی (ص) با عنوان «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید، اتمام حفظ و یادآوری حفظیات قرآنی به ۶ زبان عربی، انگلیسی، اردو، اندونزیایی، مالایی و هوسایی است و پس از یادگیری کامل، گواهینامه و اجازه قرائت با سند متصل از سوی معلمان دارای مجوز در علم قرائت به قرآن‌آموزان اعطا می‌شود. این خدمت با هدف اینکه مرجع نخست در آموزش قرآن کریم باشد، راه‌اندازی شده است.

مقرأة الحرمین با هدف سهولت در آموزش کتاب خدا و یادگیری ترتیل قرآن برای کسانی که تمایل دارند در هر زمان و مکانی با استفاده از فناوری جدید و اجرای بهترین روش در آموزش قرآن کلام وحی را فرا بگیرند، اجرا می‌شود و به حجاج و عمره‌گزاران نیز فرصت آموزش قرائت صحیح قرآن کریم را می‌دهد و به آنان گواهینامه و اجازه قرائت اعطا می‌کند.

این پروژه دارای برنامه‌های متعدد آموزشی از جمله تصحیح قرائت، حفظ، یادآوری محفوظات، یادگیری تجوید، اصول قرائات، جلسات تلاوت قرآن، پیگیری آموزشی و جلسات پخش زنده است.

کد خبر 6088407 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • یادگارهایی از «خلیج‌فارس» در آستان مبارک رضوی
  • طنین شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» در دانشگاه لرستان
  • پیام تبریک روز مشاوره ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز روانشناس
  • قرائت معکوس رسانه‌های غربی از اعتراضات اصیل دانشجویی
  • آیت‌الله جاودان: با مراقبه و محاسبه اعمال به رحمت الهی می‌رسیم
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم + فیلم
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد | تیرهایی را که به سمت ما رها می شود مبارک می دانیم