Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:19:11 GMT

پوستر جشنواره فصلی مطبوعات ایلام رونمایی می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۳۱۳۸

پوستر جشنواره فصلی مطبوعات ایلام رونمایی می شود

به‌ گزارش ایرنا، سامی شهبازی شامگاه یکشنبه در  اولین جلسه اجرایی چهارمین جشنواره فصلی مطبوعات استان ایلام‌ ویژه زمستان ۹۹_ بهار ۱۴۰۰ با اعلام این مطلب که جشنواره فصلی یک فصل نوین و بستر فوق العاده برای دیده شدن آثار فاخر و شناخت صاحبان قلم است، افزود: در جشنواره سوم رویش صاحبان آثار اولی که صاحب رده های برتر شدند از جلوه های ناب این رویداد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: شناخت نسل جدید و فعال در سطح رسانه های رسمی استان باعث ایجاد بارقه های امید دربین پیشکسوتان وصاحب نظران صنف رسانه شده واین امید جاریست که در جشنواره چهارم بازهم شاهد رقابت خاک خوردگان صحنه فاخر رسانه با جوانان جویای نام وصاحب سبک این عرصه باشیم که بدون شک رقابتی دیدنی وپیش برنده است.

وی از دبیر و ارکان اجرایی جشنواره خواست: در راستای تقویت ساختارهای تخصصی جشنواره از تجارب حاصل شده از سه جشنواره قبل استفاده کنند.

وی گفت: خانه مطبوعات ورسانه های استان به یک بلوغ کاری وحرفه ای رسیده و درصدد است متناسب با تغییرات وتحولات روز به سمت نو شدن پیش رود.

وی ضمن استقبال از ایده تشکیل کارگروهی برای کسانی که ارسال آثار به جشنواره دارند، این اقدام را موجب ایجاد اطمینان مضاعف شرکت کنندگان دانست که آثار آنها دریافت و به مرحله داوری راه خواهد یافت.

شهبازی ضمن قدردانی از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات ومتولیان مرتبط در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای تقویت بنیه های علمی جشنواره فصلی مطبوعات و رسانه های استان، تاکید کرد: مجموعه این خرد جمعی چشم انداز قابل قبولی را پیش روی ما قرار داده است که بدون شک شاهد تاثیرات جشنواره بر روند تولید محتواهای اثر گذار در سطح خبرگزاری ها، مطبوعات محلی، نمایندگی روزنامه های سراسری و پایگاه های اینترنتی دارای مجوز خواهیم بود.

وی یادآور شد: محتوایی هایی که در رسانه های استان و در محدوده اعلامی فصل ها درج نشده باشد قابلیت شرکت در جشنواره راندارد.

وی ازتمامی دلسوزان وصاحبان اندیشه ونوشتار خواست: در سرفصل های مختلف ومتعدد جشنواره ارائه اثر داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد :آثاری که دراین جشنواره داوری می شوند باید از تاریخ  ۹۹/۱۰/۱تا۱۴۰۰/۳/۳۱ در مطبوعات محلی، خبرگزاری های فعال استان، پایگاه های اینترنتی و مطبوعات سراسری که در استان نمایندگی دارند درج شده باشد.

 در این نشست احکام مسئولیتی ارکان جشنواره از سوی رئیس خانه مطبوعات ورسانه های استان اهدا شد.

برچسب‌ها مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استان ایلام رونمایی پوستر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استان ایلام رونمایی پوستر مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استان ایلام رونمایی پوستر اخبار کنکور رسانه های استان جشنواره فصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۳۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، علیرضا نوروزی گفت: ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال استان در سال‌جاری با حضور نویسندگان و مولفان بومی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط جشنواره، ادامه داد: آثار ارسالی باید برای اولین بار در محدوده زمانی ۰۱/‏۰۱/‏۱۴۰۱ تا ۲۹/‏۱۲/‏۱۴۰۲ منتشر شده باشند و ملاک انتشار تاریخ درج شده در شناسنامه کتاب است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌ غربی تصریح کرد: آثار ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول باشد و کتاب‌هایی که توسط ناشران استان به چاپ رسیده‌اند و کتاب‌های که توسط نویسندگان و مولفین بومی و غیربومی در استان آذربایجان‌ غربی تالیف و توسط ناشران کشور منتشر شده است، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

نوروزی گفت: از هر عنوان کتاب باید ۲ نسخه به دبیرخانه جشنواره کتاب سال استان ارسال شود و کتاب‌های ارسالی باید در یکی از گروه‌های تالیف، ترجمه و تصحیح قرار گیرند.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در زبان کتاب برای ارزیابی قرار نخواهد گرفت، اظهار کرد: کتاب‌های کمک درسی و نسخه عکسبرداری شده مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان ‌غربی گفت: علاقه‌مندان تا ۳۱ ام مردادماه سال‌جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی ارومیه، خیابان ارشاد، روبه‌روی بیمارستان امام خمینی (ره)، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی