Web Analytics Made Easy - Statcounter

امکان «تسویه در لحظه» برای رانندگان تپسی، علاوه بر بانک‌های ملی، پاسارگاد و سامان، برای رانندگانی که در بانک‌های ملت، صادرات و تجارت حساب دارند نیز فراهم شد.

تاکسی اینترنتی تپسی به عنوان اولین تاکسی اینترنتی که امکان «تسویه در لحظه» هزینه سفر را برای رانندگان خود فراهم کرده، با اضافه کردن این قابلیت برای رانندگان دارای حساب در بانک‌های ملت، صادرات و تجارت، حالا امکان استفاده از این ویژگی را برای 70 درصد از رانندگان خود مهیا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رانندگانی که حسابی از بانک‌های دیگر را برای تسویه کرایه به تپسی معرفی کرده‌اند نیز می‌توانند با معرفی حساب یکی از بانک‌های ملی، پاسارگاد، سامان، ملت، صادرات و تجارت در نرم‌افزار سفیران، از امکان تسویه در لحظه بهره‌مند شوند.
تپسی امکان «تسویه در لحظه» را دو سال پیش برای رانندگان خود فراهم کرد تا چالش روش پرداخت هزینه سفر میان مسافر و راننده را برطرف کند. تا پیش از این، علی‌رغم وجود امکان پرداخت اعتباری و ترجیح مسافر برای استفاده از این روش، بسیاری از رانندگان ترجیح می‌دادند پرداخت کرایه به صورت نقدی یا کارت به کارت انجام شود تا در لحظه به درآمدشان دسترسی داشته باشند. با اضافه شدن این امکان، هم مسافر می‌تواند هزینه سفر را اعتباری پرداخت کند و هم راننده، می‌تواند هر لحظه که بخواهد، اعتبار را به حساب خود منتقل کند.


در حال حاضر رانندگان تپسی می‌توانند با انتخاب یکی از گزینه‌های تسویه روزانه یا تسویه در لحظه، شیوه تسویه کرایه خود را انتخاب کنند. در صورت انتخاب گزینه تسویه در لحظه، هر راننده روزانه امکان استفاده از ۵ بار تسویه حساب لحظه‌ای را در تمام ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته، حتی روزهای تعطیل، خواهد داشت.

لینک کوتاه: asriran.com/003HWo

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: برای رانندگان تسویه در لحظه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ هزارمگاواتی ظرفیت تبادل برق با کشورهای همجوار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از توانیر، مصطفی رجبی مشهدی در تشریح این خبر اظهار داشت: ما مرز مشترکی با اروپا نداریم، اما از طریق یک پست پیشرفته (بک تو بک) از طریق ترکیه تا ٦٠٠ مگاوات امکان تبادل انرژی با اروپا وجود دارد.

به گفته وی، در این خصوص پروتکل و توافقنامه‌ای بین شرکت مدیریت شبکه برق ایران و طرف ترکیه‌ای امضا شده که بر اساس آن پروتکل‌های فنی تنظیم شده تا طرح شکل اجرایی به خود گرفته و به نحو مطلوبی انجام شود. درمجموع برنامه این است که ابتدا برق به ترکیه و بعد از طریق این کشور به کشورهای اروپایی صادر و به همین طریق از اروپا به ترکیه و سپس به ایران وارد شود.

رجبی مشهدی اضافه کرد: آن چه به لحاظ مطالعاتی بررسی شده این است که ظرفیت تبادل برق با کشورهای همجوار تا ٣ هزار مگاوات وجود دارد، اما از طریق خطوط جدید که در برنامه‌های آینده مدنظر داریم، امکان تبادل برق با این کشورها تا ٥ هزار مگاوات قابل افزایش است.
وی با تاکید بر این که تبادل برق با کشورهای همجوار حتی می‌تواند به رفع ناترازی برق در فصل گرم سال از طریق واردات نیز کمک کند،

سخنگوی صنعت برق در همین زمینه خاطرنشان کرد: در چهار ماه گرم سال ما مشکل ناترازی برق داریم، اما در ٨ ماه باقیمانده امکان صادرات فراهم است، قطعاً این تبادل برق کمک می‌کند که ناترازی را هم در تابستان برطرف کنیم یعنی در تابستان برق وارد کنیم و در دوره‌هایی که کمبود نداریم برق را صادر کنیم، پس اتفاقاً تبادل و صادرات برق می‌تواند کمک کند که ناترازی را به حداقل برسانیم.

مدیرعامل شرکت توانیر در پایان از فراهم بودن امکان صادرات برق سرمایه گذاران بخش خصوصی از مسیرهای انتقال برق موجود تا سقف ٣٠٠ مگاوات (٥٠ مگاوات به افغانستان، ٥٠ مگاوات به پاکستان، ١٠٠ مگاوات به عراق و ١٠٠ مگاوات به ترکیه) خبر داد و تصریح کرد: سرمایه گذاران می‌توانند ٨ ماه برقشان را به این کشورها صادر و در ٤ ماه گرم سال نیز به داخل عرضه کنند.

کد خبر 6089957 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • افزایش ظرفیت تبادل برق با کشورهای همجوار به ٥ هزار مگاوات
  • ظرفیت تبادل برق با کشور‌های همجوار به ۵ هزار مگاوات افزایش می‌یابد
  • افزایش ۵ هزارمگاواتی ظرفیت تبادل برق با کشورهای همجوار
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکا را بلوکه کرد
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان