Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@19:20:55 GMT

ضرورت مساعدت در تمدید مجوزهای صنفی در اسدآباد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۷۳۷۷

ضرورت مساعدت در تمدید مجوزهای صنفی در اسدآباد

سعید کتابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با تاکید به کنترل بیماری کرونا اظهار کرد: نیروهای آرامستان‌ها ضامن اجرایی مجموعه خود هستند و در صورت مشاهده عدم رعایت تعهدات کفن و دفن تذکر لازم را بدهند و سریعا موارد را نیز اطلاع‌رسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه انجام کفن و دفن متوفیان حداکثر با ۱۰ تا ۱۵ نفر انحام شود و آن در مدت زمان حداکثر یک ساعت گفت: حضور مداحان در مراسم‌های ترحیم جرم تلقی می‌شود و به طور قطع توسط داستان جرم انگاری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد پیشگیری از کرونا در شهرستان اسدآباد بیان کرد: چاپخانه‌های سطح شهرستان حق چاپ هیچ گونه اطلاعیه‌ای را ندارند و نصب هر گونه اطلاعیه دیگر به هیچ عنوان در این شرایط قابل قبول نخواهد بود.

وی با بیان اینکه در صورت برگزاری هر گونه مراسم تجمعی در روستاها هیچ بهانه‌ای از دهیاران قابل قبول نیست و باید حتما در این رابطه نظارت لازم را داشته باشند و  موارد را به سرعت اطلاع‌رسانی کنند افزود: فعالیت دستفروشان نیز به دلیل سد معبر در شرایط کرونا، هیچ توجیهی ندارد و باید در این رابطه اکیپ‌های نظارتی شهرداری تذکرات اقناعی لازم را به افراد بدهند و نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام کنند.

کتابی با تاکید به اینکه به دلیل محدودیت‌ها و تعطیلی بازار، اتاق اصناف شهرستان نسبت به تمدید مجوز واحدهای صنفی سختگیری نکند یادآور شد: شهرداری شهر نیز در رابطه با مالیات‌های مرتبط با درآمد توجه ویژه‌ای به مودیان خود در شرایط کرونا داشته باشند. 

وی با اشاره به شرایط قرمز شهرستان خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی برای عبور از این موج سنگین کرونا همچنان نیازمند تداوم همکاری و مشارکت مردم در رعایت محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی هستیم، ضمن اینکه از اصناف، بازاریان و مردم نسبت به مشارکت در انجام محدودیت‌های جدید کرونایی شهر کمال قدردانی را داریم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان بیماری کرونا آرامستان سعید کتابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر قزوینیان در جلسه بازآفرینی شهری ابهر با بیان اینکه باید دست به دست هم داده و در خصوص بازآفرینی شهری انرژی بیشتری گذاشته شود، افزود: در جلسه پیشنهادات چند پروژه مطرح شد که معتقدیم این پیشنهادات می‌تواند در رفع معضلات شهری مؤثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر باید راه‌اندازی شود، اظهار کرد: انتظار داریم شهرداری ابهر همکاری لازم را در خصوص راه‌اندازی این دفتر داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، یادآور شد: با راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در این شهرستان، کارگزاری برای این دفتر انتخاب خواهد شد تا بتوانیم به صورت جدی وارد کار شده و از ظرفیت مردم و مسئولان استفاده کنیم.

قزوینیان تاکید کرد: این دفاتر راهنمایی‌ها، اطلاعات و مشوق‌های لازم را به ساکنان برای تحقق اهداف و سیاست‌های حوزه بازآفرینی شهری ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه تبلیغات گسترده در شناساندن و معرفی مشوق‌ها به مردم بسیار مؤثر است، خاطرنشان کرد: باید در این خصوص جلسات متعددی با سازنده‌ها برگزار شود تا مسائل در جلسات بررسی و گزارش داده شود؛ چرا که این مهم در پیشرفت کار تأثیرگذار خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با اشاره به اینکه بازآفرینی شهری اعتبار خاصی از طریق سازمان مرکزی به صورت مستقیم ابلاغ نمی‌کند، ادامه داد: این در حالی است که اداره‌کل راه و شهرسازی استان ظرفیت‌های خوبی داشته و می‌تواند به شهرداری نیز کمک کند.

قزوینیان تصریح کرد: همچنین این مجموعه از طریق کمیسیون ماده ۵ ظرفیت بالقوه‌ای دارد، به همین خاطر شهرداری ابهر می‌تواند پیشنهادهای خوبی در این خصوص به ستاد ارائه دهد تا اقدامات و کارهای لازم انجام گیرد.

وی، با بیان اینکه می‌توان از طریق مولدسازی از اعتبارات پروژه‌هایی که در سطح استان تعریف شده استفاده کرد، گفت: در این راستا شهرداری ابهر باید پروژه‌هایی را که برای مردم و شهرستان مفید و جذاب است، ارائه دهد.

گفتنی است، نخستین دفتر تسهیل‌گری در محله سعدی جنوبی شهر زنجان که دارای بافت فرسوده با ارزش تاریخی می‌باشد، ایجاد شده است.

کد خبر 6098669

دیگر خبرها

  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود
  • برگزاری میز خدمت تبدیل شناسه یکتا برای صنف خرازان
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند