Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هماهنگی برای عملیاتی شدن طرح ایران مهربان و جذب حامی برای کودکان یتیم و نیازمند ایلامی با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این نشست، اظهار کرد: کمیته امداد و سپاه از دستگاه هایی هستند که بیشترین همکاری ها را  در حوزه خدمت به محرومان و نیازمندان باهم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«قنبر موسی نژاد» تصریح کرد: بیشترین همکاری های بین کمیته امداد و سپاه قبلا در زمینه تأمین مسکن برای نیازمندان بوده و امسال در زمینه های دیگری از جمله اشتغال، تأمین جهیزیه ،طرح ایران همدل و جذب حامی برای کودکان یتیم و نیازمند این همکاری ها بیشتر خواهد شد.


وی به موضوع طرح ایران مهربان اشاره کرد و گفت: در این طرح با همکاری سپاه و جامعه بسیج استان و بر اساس برنامه هدف گذاری شده قرار است بیش از 12 هزار حامی برای کودکان یتیم و نیازمند استان جذب شود.


فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام نیز در این نشست، اظهار کرد: کمیته امداد و سپاه در حوزه محرومیت زدایی همکاری های بسیار نزدیکی با هم دارند و تاکنون در راستای نیل به اهداف مشترک و در محورهای گوناگون باهم همکاری داشته اند.


سردار« جمال شاکرمی» مبارزه با فقر و کاستن از محرومیت های این استان را نیازمند کار جهادی برشمرد و  گفت: این موضوع البته همکاری های دستگاه های گوناگون را می طلبد.


وی تصریح کرد: در زمینه طرح ایران مهربان و جذب حامی برای کودکان نیازمند، سپاه و بسیج با تمام قوا وارد عرصه شده اند و به حول و قوه ی الهی جذب 12 هزار حامی برای کودکان نیازمند استان تا پایان ماه مبارک رمضان محقق خواهد شد.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: حامی طرح کمیته امداد حامی برای کودکان یتیم و نیازمند کمیته امداد طرح ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، روانپزشکی، زنان و زایمان، متخصص تغذیه، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،با بیان اینکه ارائه ی خدمات تخصصی در مناطق محروم وظیفه ی همه ما است،گفت:این اقدام جهادی در راستای انتقال خدمات تخصصی از سطح شهرها و مراکز بیمارستانی استان به مناطق کم برخوردار روستایی وبرای گرامیداشت هفته سلامت انجام شد و ارائه ی اینگونه خدمات، نیز تداوم دارد.

 دکتر بهرام دلفان افزود:در این اقدام جهادی علاوه بر ارائه ی خدمات تخصصی و ویزیت رایگان، خدمات رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت و خدمات داروخانه ای ارائه می شود. 

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان