Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@05:56:13 GMT

لوکاکو برنامه‌ای برای ترک اینتر ندارد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۸۵۰۸

لوکاکو برنامه‌ای برای ترک اینتر ندارد

خبرگزاری میزان – تیم فوتبال اینترمیلان موفق شد شب گذشته (یک‌شنبه) به لطف توقف آتالانتا مقابل ساسولو، چهار هفته زودتر عنوان قهرمانی سری‌آ را پس از ۱۱ سال کسب کند.

باوجود کسب این عنوان قهرمانی در ۲۴ ساعت گذشته اخبار زیادی درخصوص جدایی ستاره بلژیکی از اینترمیلان به گوش می‌رسید، اما «فابریزیو رومانو» در اظهار نظری مدعی شد که روملو لوکاکو پس از قهرمانی اینتر در سری‌آ برنامه‌ای برای ترک نراتزوری در تابستان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این روزنامه‌نگار ورزشی آگاه به نقل و انتقالات فوتبال اروپا در ادامه اظهاراتش ادعا کرد که لوکاکو فعلا قصد ترک جوزپه‌مه‌آتزا را ندارد، اما این مهاجم بلژیکی در فصل آینده به پیشنهادات خارج از ایتالیا فکر خواهد کرد.

این مهاجم ۲۷ ساله بلژیکی در این فصل ۴۱ بار پیراهن آبی و مشکی اینتر را پوشیده و موفق شده آمار ۲۷ گل و ۹ پاس گل را به ثبت رسانده است. بیشتر بخوانید: تمایل رئال مادرید به جذب لواندوفسکی

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم

تیم اینتر در هفته سی  و چهارم سری آ ایتالیا میزبان تورینو بود که با دو گل به پیروزی رسید.

 پس از ۱۰ نفره شدن تورینو در نیمه دوم، اینتر کاملا کنترل بازی را در دست گرفت و با ۲ گل هاکان چالهان اوغلو در این تقابل به پیروزی رسید.

 اینتر هفته گذشته با غلبه بر میلان قهرمانی خود را قطعی کرد و دیدار‌های باقی‌مانده سری آ برای تیم اینزاگی تشریفاتی خواهند بود. اینتر با این پیروزی ۸۹ امتیازی شد. طبق برنامه از پیش تعیین شده، اینتری‌ها قرار است پس از بازی در خیابان‌های شهر دور افتخار بزنند و در کنار هواداران جشن قهرمانی بگیرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر