Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@22:36:14 GMT

واکسیناسیون سالمندان بیش از ۸۰ سال در سرپل ذهاب ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۰۸۰۶

واکسیناسیون سالمندان بیش از ۸۰ سال در سرپل ذهاب ادامه دارد

محسن مرادی گفت: طی هفته گذشته واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال در سطح استان شروع شده و ادامه این روند در سرپلذهاب عملیاتی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن مرادی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: طی هفته گذشته واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال در سطح استان شروع شده و ادامه این روند در سرپلذهاب عملیاتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرپلذهاب افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده برای جلوگیری از ازدحام و تجمع دو مرکز منتخب واکسیناسیون در سطح شهرستان با فاصله مناسب از هم انتخاب شد.

وی ادامه داد: مرکز اول واکسیناسیون در خیابان میر احمد کوچه شاه صنمی و مرکز دوم سالن شهدای اداره ورزش و جوانان شهرستان روبروی دادگستری می باشد که بر اساس هماهنگی انجام شده با فرمانداری آموزش و پرورش شهرداری و اداره فنی حرفه ای تجهیزات لازم برای تجهیز مرکز در نظر گرفته شد.

مرادی یادآور شد: طی جلسه‌ای قرار شد که فرمانداری، شهرداری و آموزش و پرورش شهرستان در تهیه سیستم و تجهیزات مورد نیاز همکاری‌های لازم را انجام بدهند و انشاالله ظرف یک یا نهایتاً دو روز آینده سالن آماده انجام واکسیناسیون خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام نخستین عمل جراحی نخاع در خرمشهر

نخستین عمل جراحی برای کاشت پمپ نخاعی بر روی یک بیمار در مرکز جراحی فخر النساء شهرستان خرمشهر انجام شد.

مرادی فوق تخصص کنترل درد گفت: پمپ نخاعی برای بیمارانی که مبتلا به بیماری ام اس یا بر اثر تصادف دچار ضایعه‌های نخاعی شده اند جهت کنترل درد، نصب می‌شود.

به گفته او  پیش از آن بیماران برای انجام کاشت پمپ نخاعی راهی تهران یا استان‌های دیگر میشدند. علت آن نیاز مراکز جراحی به تجهیزات پیشرفته پزشکی بود.

مرکز جراحی فخر النساء ۵ سالی است که تحت اشراف دفتر آیت الله العظمی سیستانی فعالیت درمانی خود را در خرمشهر آغاز کرد و توانسته با تجهیزات به روز و جذب پزشکان متخصص و فوق تخصص از سراسر کشورر عمل‌های جراحی گوناگونی را در این مرکز جراحی انجام دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • جانمایی محل جدید آراد کوه در جاده تهران-قم در دست مطالعه است
  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • انجام نخستین عمل جراحی نخاع در خرمشهر
  • جراحی نخاعی برای نخستین بار در خرمشهر
  • سالمندان مبتلا به فشار خون بالا چه بخورند؟
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند