Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@01:12:33 GMT

لئو مسی چگونه به رکورد رونالدو رسید؟

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۴۱۱۷

لئو مسی چگونه به رکورد رونالدو رسید؟

لیونل مسی، کاپیتان 33 ساله بارسلونا دیشب با نواختن یک ضربه ایستگاهی تماشایی موفق به باز کردن دروازه والنسیا شد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در دیداری دشوار و با درخشش لیونل مسی با نتیجه 2-3 موفق به غلبه بر والنسیا و زنده نگه داشتن امیدهای قهرمانی خود در لالیگا شد. لیونل مسی در این دیدار اگرچه یک ضربه پنالتی از دست داد، اما یک موقعیت ایستگاهی را تبدیل به گل کرد تا از این حیث در عدد 56 با کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و 36 یوونتوس برابر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این در حالیست که لیونل مسی تا سال 2011 فقط چهار بار موفق به گلزنی از روی ضربات ایستگاهی شده بود و رونالدو 30 بار از این طریق دروازه رقبا را باز کرده بود. اما به یکباره روند عوض شد و در 10 سال اخیر ستاره آرژانتینی 52 بار و گلزن پرتغالی فقط 26 بار با این روش موفق به گلزنی شده بودند. البته مسی و رونالدو هنوز باید سه ضربه ایستگاهی دیگر برای وارد شدن به جمع 10 کاشته زن برتر تاریخ به ثمر برسانند.

 

در حال حاضر کاریوکا با 59 ضربه کاشته در رتبه دهم این لیست قرار دارد. در رده نخست جونینیو، ستاره سابق و برزیلی لیون با 77، پله با 70، ویکتور لگروتالیه ایتالیایی و رونالدینیو با 66 و دیوید بکام با 65 ایستگاهی رتبه های اول تا پنجم این رده بندی را از آن خود کرده اند. در رده های بعدی نیز مارادونا، زیکو، رونالد کومان و روجریو سنی قرار گرفته اند.

یوونتوس لیونل مسی بارسلونا کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس لیونل مسی بارسلونا کریستیانو رونالدو لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پایان مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم ریکرو بانوان ایران با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی‌حسینی امتیاز ۱۹۲۶ را کسب کرده بود و موفق شد رکورد ایران در بخش تیمی را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو بانوان ایران در بخش تیمی با امتیاز ۱۸۹۸ بود که در مسابقات جهانی ترکیه برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد بانوان ایران را ۲۸ امتیاز ارتقا ببخشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • در 23 سالگی: وینی به رکورد گرت بیل رسید!
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان