Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-09@02:16:48 GMT

پرداخت تسهیلات ارزان به مددجویان استان قزوین

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۴۴۶۲

پرداخت تسهیلات ارزان به مددجویان استان قزوین

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، رمضانی معاون اشتغال بهزیستی استان قزوین از پرداخت وام خوداشتغالی به مددجویان این نهاد تا سقف ۵۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: مددجویان تحت پوشش با ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای می‌توانند از دریافت مبلغ ۵۰ میلیون تومان وام خود اشتغالی با کارمزد ۴ درصد بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته وی، پارسال، فرصت اشتغال از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی و مشاغل خانگی از محل اعتبارات بند "ب" تبصره ۱۶ قانون بودجه به میزان ۲۵۴ میلیارد ریال برای ۵۰۰ مددجو از طریق بانک‌های عامل استان با جذب ۱۰۰ درصدی ایجاد شد.

معاون اشتغال بهزیستی استان اضافه کرد: تعهد ابلاغ شده بهزیستی استان قزوین درخصوص ایجاد شغل برای مددجویان این نهاد در سال گذشته ۷۱۰ شغل بود که این اداره کل بیش از سقف تعیین شده برای معلولان جویای کار، اشتغال ایجاد کرده است.

رمضانی گفت: همچنین پارسال ۱۰ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال برای توانمند سازی و اشتغال جامعه هدف در قالب بیمه یارانه ارتقای کارایی برای ۹۶ نفر از افراد دارای معلولیت ۳۰ تا ۵۰ درصد حداقل حقوق و دستمزد کارگر مشمول قانون کار پرداخت شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی قزوین مددجویان قزوین وام خود اشتغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد

محمود یزدی گفت: این تسهیلات با هدف توسعه، تامین سرمایه ثابت و در گردش تعاونی ها، از محل منابع داخلی بانک ها و بند "ب" تبصره ۱۶ بودجه ۱۴۰۱ اعطا شده است.

وی اظهار کرد: در مجموع ۷۷۸ شرکت تعاونی در سبزوار فعال است که از طریق فعالیت آن‌ها برای بیش از ۱۳ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: عمده تعاونی های ایجاد شده در بخش‌های خدماتی، توزیعی، تولیدی، فرش، مسکن، مصرف، صنعتی و کشاورزی تشکیل شده است.

یزدی افزود: راه‌اندازی اتاق تعاون در سبزوار و صدور کارت بازرگانی، زمینه‌ساز تسهیل صادرات محصولات شرکتهای تعاونی‌ این شهرستان شده و همچنین فعالیت اتاق تعاون سبزوار رفع مشکلات شرکت‌های تعاونی شهرستان در حوزه بیمه و مالیات تعاونگران را به دنبال داشته است.

مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بهزیستی آسیب‌های اجتماعی نوظهور را شناسایی کند‌
  • بهزیستی باید آسیب‌های نوظهور و پررنگ را شناسایی کند
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • رویکرد اصلی دولت حل قاعده‌مند مسئله حقوق و دستمزد است
  • تسهیلگری مجوزها و زیرساخت مشوق‌ ایجاد اشتغال است
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد