Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با بیان اینکه دادستانی‌ها برای موارد غیرقانونی تعطیلی کارخانه‌ها اجراییه صادر نمی‌کنند، گفت: قوه قضاییه عمله خیانت و کسب درآمد حرام کسی در جمهوری اسلامی نخواهد شد.

خبرگزاری میزان - علی غلامی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در گفت‌وگوی ویژه خبری در مورد فعال سازی واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل، اظهار کرد: قوه قضاییه عمله خیانت و کسب درآمد حرام کسی در جمهوری اسلامی نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دادستانی‌ها برای موارد غیرقانونی تعطیلی کارخانه‌ها اجراییه صادر نمی‌کنند.

این مسئول عالی قضایی تصریح کرد: دستگاه قضا در صورت تخلف بانک‌ها با بانک متخلف برخورد خواهد کرد و بانک در صورت تملک کارخانه را تملک می‌کند و نه زمین آن را برای ساخت پاساژ.

غلامی خاطرنشان کرد: در یک مثال ساده از تخلف بانک‌ها، بانک مرکزی می‌گوید برای وام ازدواج یک ضامن کافی است، اما بیشتر بانک‌ها خودسر هستند و این دستور را اجرا نمی‌کنند.

وی ادامه داد: در معاونت پیشگیری اگر احساس کنیم یک قانون جرم‌زا داریم این معاونت به مجلس اعلام می‌کند و در تخلفات بانکی، واحد نظارت بانک مرکزی اولین قدم است؛ باید به قوه قضاییه اعلام کند تا دستگاه قضا ورود کند

این مسئول عالی قضایی گفت: ۷۱۱ درخواست کمک به واحدهای تولیدی در سامانه حامی واصل شد و از سال ۹۹ خود قوه قضاییه دوهزار واحد را شناسایی کرده است.

وی تاکید کرد: بادستور و طرح امروز رئیس قوه قضاییه تعداد بیشتری از کارخانجات شناسایی خواهد شد تا عدلیه به موضوع احیای واحدها ورود کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع قوه قضاییه بیان داشت: با توجه به جدی شدن مسئله تعطیلی واحد‌های تولیدی قوه قضاییه اکنون به این نتیجه رسیده که باید جدی‌تر ورود کند.

غلامی تصریح کرد: یک ماه فرصت پایش داریم؛ با پیداکردن علل، عوامل ابتدا از ما تذکر خواهند گرفت و در صورت ادامه روند برخورد قضایی صورت می‌گیرد.

فیلی، مدیرعامل یک کارخانه نیز در این برنامه تصریح کرد: با ورود قوه قضاییه مشخص شد بانک بدون هیچ طلبی کارخانه ما را تعطیل کرده است. قوه قضاییه با پیگیری ما نسبت به خسارت ما ورود کرد.

وی ادامه داد: واحد تولیدی ما ۹ سال تعطیل بوده و راه اندازی مجدد آن را مدیون ورود قوه قضاییه و شخص رئیس دستگاه قضا هستیم.

خبر در حال تکمیل است...

برچسب ها: پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه پیشگیری از وقوع قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازچهارمحال وبختیاری، حجت الله رئیسی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان سامان از کارخانه فرآورده های گوشتی شقایق سامان تولید کننده سوسیس و کالباس، واقع در شهرک صنعتی شهر سامان فاز یک به منظور بررسی مسائل و مشکلات در عرصه تولید و همچنین برآورد آرد مصرفی ماهانه کارخانه بازید نمودند.

وی افزود: ظرفیت تولیدی این واحد تولیدی ۳۵۰۰تن درسال و با اشتغال ۱۰نفر می‌باشد.

رئیسی خاطر نشان کرد: فرآورده های گوشتی شقایق سامان بعد از ۷ سال تعطیلی سال گذشته مجدد به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان در پایان گفت : توسعه زنجیره تولید در صنایع غذایی یکی‌ از راهکارهای موفق در جهش تولید و رشد و توسعه اقتصادی است زیرا این راهکار در کاهش هزینه‌ها و افزایش اشتغال‌زایی و صادرات بسیار موثر است.


۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902961

دیگر خبرها

  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • ورود سامانه جدید بارشی به کهگیلویه و بویراحمد/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌