Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@16:22:13 GMT

هافبک سابق آرسنال چطور میلیاردر شد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۷۸۴۶

هافبک سابق آرسنال چطور میلیاردر شد؟

به گزارش  تابناک و به نقل از تایمز، متئو فلایمنی بعد از بازنشستگی از فوتبال در زمینه سوخت سازگار با طبیعت فعالیت دارد که او را با سایر فوتبالیست‌های هم رده خود متمایز کرده است.

 متئو فلامینی یکی از بازیکنان آرسنال بعد از دوران طلایی این تیم بود. در فصل ۲۰۰۷/۰۸ ، او در کنار سسک فابرگاس، توماس روسیچکی و الکساندر گلب در خط میانی توپچی‌های لندن به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اواخر سال ۲۰۱۰، فلامینی به یک میلیاردر تبدیل می‌شود و فوتبال را کنار می‌گذارد. این هم به لطف یک شرکت سوخت زیستی است که در نهایت جایگزین محصولات نفتی می‌شود و او حتی الان می‌تواند آرسنال را خریداری کند.

فلامینی در سال ۲۰۰۸ به میلان پیوست و در آنجا با یک فرد فرانسوی به نام پاسکوال گراناتا آشنا شد. آن‌ها با هم شرکت GFBioChemicals را تاسیس کردند که تجارت انرژی پاک در تولید سوخت سازگار با طبیعت به جای نفت خام فعالیت دارد.

فلامینی گفت: ما در این حرفه پیشگام و در آستانه ایجاد یک بازار جدید با پتانسیل تقریبی ۲۰ میلیارد پوند هستیم. در ابتدا می خواستیم نام این شرکت را Green Futures بگذاریم. من همیشه علاقه مند به طبیعت، محیط زیست، تغییرات آب و هوایی و گرم شدن کره زمین بودم و پاسکوال با من در همین زمینه ها صحبت می کرد. ما به دنبال راهی برای کمک به حل این مشکلات بودیم.

در مورد اسید لوولونیک، مولکولی که توسط ایالات متحده به عنوان یکی از ۱۲ مولکول با توانایی جایگزینی سوخت در تمام اشکال آن نامگذاری شده است آشنا شدیم. دانشمندان به ما اطمینان داده اند که آینده متعلق به اسید لوولونیک است و تحقیقات در این زمینه به ما این امکان را می دهد که به کشف ها و موفقیت های بزرگ امیدوار باشیم.

در حالی رسانه ها ثروت این فوتبالیست سابق را ۲۰ میلیارد پوند تخمین زده‌اند که بسیاری متوجه نشدند که فلامینی پتانسیل کل بازار اسید لوولونیک را ۲۰ میلیارد اعلام کرده و نه گردش مالی احتمالی شرکتش و علاوه بر این، فقط نیمی از آن شرکت متعلق به اوست.

علاوه بر این، ماتیو بارها و بارها تأکید کرده است که انگیزه او نه پول، بلکه تمایل به بهتر شدن زندگی مردم روی زمین است. به عبارت دیگر این فرانسوی خود را نه یک تاجر، بلکه یک فعال می‌داند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان کارخانه ارج شب قدر جوشن کبیر دعای روز بیست و یکم رمضان نماز شب قدر آرسنال فوتبال ماه رمضان کارخانه ارج شب قدر جوشن کبیر دعای روز بیست و یکم رمضان نماز شب قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس عرب ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی وقوع سرقت در یک شرکت فعال شهرک صنعتی سمنان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از سرقت مقادیری ضایعات مس، سیم برق و اتصالات در این شرکت لوله بود.

وی ضمن بیان اینکه با تلاش هوشمندانه پلیس هویت سارق شناسایی شد، افزود: متهم در حاشیه شهر سمنان طی عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه این سارق از نگهبانان سابق این شرکت بوده است، ابراز داشت: متهم در بازجویی به جرم خود اعتراف کرده است.

عرب ضمن بیان اینکه متهم فرد معتاد است، تصریح کرد: تأمین هزینه تهیه مواد مخدر انگیزه او از این سرقت عنوان شده است.

وی افزود: پرونده متهم تکمیل و برای ادامه سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا ارجاع داده شد.

کد خبر 6098056

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • موشک با سوخت موم شمع به مدار رفت
  • حالا وقت رفتن شاگرد سابق گواردیولا است؛ چرا آرسنال باید گابریل ژسوس را در تابستان بفروشد؟
  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود