Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@21:50:09 GMT

واکنش وزارت‌خارجه به درگذشت دیپلمات‌ سوییسی

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۹۲۳۲

واکنش وزارت‌خارجه به درگذشت دیپلمات‌ سوییسی

 

به گزارش تابناک، روابط عمومی وزارت امور خارجه در واکنش به خبر منتشر شده در مورد درگذشت یکی از کارکنان سفارت سوییس در تهران ضمن ابراز تسلیت اعلام کرد: موضوع از طریق مراجع ذیصلاح در دست بررسی بوده و نتیجه تحقیقات متعاقبا اعلام خواهد شد.

نیروی انتظامی صبح روز سه شنبه از پیگیری سقوط یکی از کارکنان سفارت سوییس از یک برج در کامرانیه تهران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا مرکز اطلاع رسانی ناجا اعلام کرد، ساعت ٩:٣٠ صبح امروز (سه شنبه) خبری در خصوص سقوط خانمی از برجی در خیابان کامرانیه اعلام شد که بلافاصله عوامل کلانتری در محل حاضر شدند.

با حضور عوامل پلیس، مشخص شد این فرد خانمی ۵۲ ساله تبعه و کارمند سفارت سوئیس است. همچنین مشخص شد که او از طبقه ۱۸ برجی در کامرانیه سقوط و فوت کرده است.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی ناجا، مراتب از طریق عوامل انتظامی و تخصصی آگاهی در حال رسیدگی است.

همچنین صبح امروز سخنگوی سازمان اورژانس کشور از سقوط زنی از یک برج در کامرانیه تهران خبر داده و گفته بود اخبار حاکی از آن است که این زن یکی از افرادی است که در سفارت سوییس کار می کند و سوییسی است که جسدش به عوامل پزشکی قانونی تحویل داده شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان کارخانه ارج شب قدر جوشن کبیر دعای روز بیست و یکم رمضان نماز شب قدر وزارت امور خارجه سفارت سوییس مرگ دیپلمات ماه رمضان کارخانه ارج شب قدر جوشن کبیر دعای روز بیست و یکم رمضان نماز شب قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض

به گزارش خبرگزاری مهر، «مهدی صفری» معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه برای شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد با شعار «همکاری بین‌المللی، توسعه و انرژی» که با حضور سران کشورها و سیاست گذاران اقتصادی کشورهای مختلف جهان در عربستان برگزار می‌شود به ریاض سفر کرده است.

کد خبر 6090596 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض
  • لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
  • ببینید | تصاویری از تجمع دانشجویان استان تهران مقابل سفارت فرانسه
  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • واکنش ترکیه به حمله وزیرخارجه اسرائیل به اردوغان
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • بازداشت عضو جمعیت اسلامی افغانستان در کابل