Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@20:24:31 GMT

واکنش وزارت خارجه به درگذشت یک مقام سفارت سوییس

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۹۳۳۲

واکنش وزارت خارجه به درگذشت یک مقام سفارت سوییس

روابط عمومی وزارت امور خارجه در واکنش به خبر منتشر شده در مورد درگذشت یکی از کارکنان سفارت سوییس در تهران ضمن ابراز تسلیت اعلام کرد: موضوع از طریق مراجع ذیصلاح در دست بررسی بوده و نتیجه تحقیقات متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، نیروی انتظامی صبح روز سه شنبه از پیگیری سقوط یکی از کارکنان سفارت سوییس از یک برج در کامرانیه تهران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا مرکز اطلاع رسانی ناجا اعلام کرد، ساعت ٩:٣٠ صبح امروز (سه شنبه) خبری در خصوص سقوط خانمی از برجی در خیابان کامرانیه اعلام شد که بلافاصله عوامل کلانتری در محل حاضر شدند.

با حضور عوامل پلیس، مشخص شد این فرد خانمی ۵۲ ساله تبعه و کارمند سفارت سوئیس است. همچنین مشخص شد که او از طبقه ۱۸ برجی در کامرانیه سقوط و فوت کرده است.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی ناجا، مراتب از طریق عوامل انتظامی و تخصصی آگاهی در حال رسیدگی است.

همچنین صبح امروز سخنگوی سازمان اورژانس کشور از سقوط زنی از یک برج در کامرانیه تهران خبر داده و گفته بود اخبار حاکی از آن است که این زن یکی از افرادی است که در سفارت سوییس کار می‌کند و سوییسی است که جسدش به عوامل پزشکی قانونی تحویل داده شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: وزارت خارجه سوئیس سفارت سوییس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است

به گزارش خبرگزاری مهر، «زیپی لیونی» وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی در سخنانی با انتقاد از عملکرد کابینه این رژیم به ریاست بنیامین نتانیاهو نسبت به فروپاشی این رژیم هشدار داد.

شبکه خبری الجزیره عصر شنبه گزارش داد که زیپی لیونی در سخنانی اذعان کرد اسرائیل به دلیل کابینه نتانیاهو پس از شروع جنگ هفتم اکتبر در وضعیت سقوط آزاد قرار گرفته است.

وی با اشاره به عجز کابینه نتانیاهو در مهار حماس گفت: که نتانیاهو به دلیل حضور ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی و بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی کابینه موضوع راه‌حلی برای جایگزینی برای حماس را حل نکرده است و این امر پایان جنگ را به تأخیر می‌اندازد.

با شدت یافتن نارضایتی‌ها و اعتراضات ساکنان فلسطین اشغالی ضد عملکرد کابینه نتانیاهو در مدیریت جنگ غزه و طولانی شدن جنگ و پیامدهای زیان‌بار جنگ در اقتصاد این رژیم، هزاران معترض صهیونیستی به همراه خانواده‌های اسرای صهیونیستی در تجمع سریالی مجدد در تل آویو در واکنش به انتشار ویدئویی از اسرای خود نزد قسام با هشدار به نتانیاهو اعلام کردند که نتانیاهو باید میان ورود ارتش به رفح یا توافق یکی را انتخاب کند.

خانواده اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در غزه در واکنش به این ویدئو اعلام کردند: اسرائیل باید میان ورود به رفح یا توافق یکی را انتخاب کند. جنگ و پرداخت هزینه باید پایان یابد. ورود به رفح به مثابه قربانیان بیش‌تر است.

این شهرک‌نشینان اذعان کردند: فشار نظامی بر حماس شکست خورده است و ما باید روشمان را تغییر بدهیم.

در ادامه واکنش خانواده اسیران صهیونیست آمده است: کوتاهی در حق اسیران جنایت کابینه علیه اسرائیلی‌ها است. ما خواهان توقف جنگ و آزادی اسیران هستیم. جنگ را برای بازگرداندن فرزندانمان متوقف کنید. اسرائیل باید میان اسیران و تداوم جنگ یکی را انتخاب کند.

کد خبر 6090440

دیگر خبرها

  • لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
  • ببینید | تصاویری از تجمع دانشجویان استان تهران مقابل سفارت فرانسه
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر به‌عنوان ابزار سیاسی علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • کره شمالی : آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می کند
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان