Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:52:57 GMT

۶۷ هزار حامی ایتام در مازندران جذب می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۲۸۸۷

۶۷ هزار حامی ایتام در مازندران جذب می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه سه شنبه شب در جلسه مفتاح‌الجنه مجازی که با حضور جمعی از مسئولان و خیرین فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت: قیمت روز ۱۳ گروه غذایی در ۷۸ نقطه مازندران را زیر نظر داریم و با بررسی ما سیر شدن شکم یک نفر نیاز به درآمدی به میزان ۷۵۰ هزار تومان در ماه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مستمری پرداختی از سوی کمیته امداد کفاف زندگی مددجویان را نمی‌دهد افزود: بالاترین مستمری که برای خانواده‌های پنج نفره پرداخت می‌شود تنها شکم یک نفر و نصف را سیر می‌کند.

وی با اشاره به تأثیر رزمایش همدلی و مواسات، کمک مومنانه، توزیع غذای گرم و همایش‌های این چنین در معیشت نیازمندان بیان کرد: کمک‌های خیرین در این بخش موجب شد تا خانواده‌ها نفسی راحت بکشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با عنوان اینکه خانواده‌های نیازمند با مشکلات فرهنگی، اشتغال، مسکن و معیشتی روبرو است، تصریح کرد: رزمایش کمک مومنانه بخشی از مشکلات معیشتی نیازمندان را برطرف کرده است.

وی با بیان اینکه در طرح ایران مهربان ۳ هزار نفر یتیم و در طرح محسنین هشت هزار و ۹۰۰ نفر شناسایی شدند ادامه داد: ۳۲ هزار نفر حامی برای طرح محسنین و ایران مهربان در استان مازندران داریم که با کمک این خیرین سرانه ایتام به ۳۰۰ هزار تومان رسید.

وی با بیان اینکه قصد داریم تا پایان ماه مبارک رمضان ۶۷ هزار حامی برای حمایت جذب کنیم عنوان کرد: اگر تعداد حامیان را ۶۷ هزار نفر برسانیم حتی با ۱۰ هزار تومان در ماه می‌شود در سال ۱۲۰ هزار تومان دریافت کرد که سرانه را در طرح محسنین و ایتام به یک میلیون تومان افزایش می‌دهد.

کد خبر 5204589

منبع: مهر

کلیدواژه: اکرام ایتام کمیته امداد مازندران حامی مالی ویروس کرونا شب قدر کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا شب های قدر بوشهر ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ گرگان عکس استانها اردبیل بارش باران شب احیا هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین در تهران

عکاس: پانته‌آ نیکزاد

دیگر خبرها

  • تجمع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین در تهران
  • تجمع‌دانشگاهیان درحمایت ازدانشجویان حامی فلسطین
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • فیلم/ بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در ایالت ایندیانا
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین