Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@03:23:00 GMT

جمع آوری ۲۰۰ میلیون ریال کمک در جشن گلریزان هامون

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۴۰۳۸

جمع آوری ۲۰۰ میلیون ریال کمک در جشن گلریزان هامون

عبدالحسین سجادی گفت: در جشن گلریزان شهرستان هامون مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال کمک به صورت نقد و تعهد برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالحسین سجادی، مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: در جشن گلریزان شهرستان هامون مبلغ 200 میلیون ریال بصورت نقد و تعهد در جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مراسم میزبانی خیران شهرستان هامون با رعایت فاصله اجتماعی با حضور فرماندار، ائمه جمعه و جماعت اهل تسنن و تشیع و جمعی از مسئولان، خیران و معتمدین در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تصادفات منجر به فوت، قتل شبه عمد و محکومیت مالی غیرکلاهبرداری از عوامل محکومیت زندانیان جرائم غیرعمد در زندان های استان است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان اضافه کرد: تعداد 34 نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان های سراسر استان در حال تحمل حبس هستند که امیدواریم با کمک های خیران نیک اندیش در ایام ماه مبارک رمضان آنان نیز به زودی آزاد شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

محمدمهدی اصغری گفت: پرداخت این میزان صدقه نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن(۱۴۰۱) حدود ۲۷ درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ۱۶ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال صدقه در سال ۱۴۰۱ جمع‌آوری شده بود، ابراز کرد: صدقه‌های جمع‌آوری شده برای خانواده‌های زیر پوشش در زمینه‌های درمان، معیشت، جهیزیه، خرید لوازم منزل، کمک هزینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان، ساخت و تعمیر مسکن و کمک‌های موردی هزینه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند