Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@23:09:18 GMT

توزیع مواد بهداشتی و غذایی بین ایتام در سالروز شهادت امام علی (ع)+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۵۳۵۶

توزیع مواد بهداشتی و غذایی بین ایتام در سالروز شهادت امام علی (ع)+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، همزمان با شب‌های قدر امامزاده‌های استان تهران در کنار برپایی مراسم احیای شب‌های قدر به صورت حضوری و مجازی، کمک به نیازمندان را نیز در دستور کار قرار دادند.

حجت‌الاسلام حجر رسولی، مدیر آستان امامزاده روح الله الحسنی (ع) با اشاره به توجه امیرالمؤمنین (ع) به ایتام و کودکان بی‌سرپرست می‌گوید: ما در شب‌های قدر در کنار توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و محله‌های کم‌برخوردار، اقدام به توزیع مواد بهداشتی و خوراکی بین ایتام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی از توزیع بیش از ۵۰۰ بسته‌ معیشتی و خوراکی‌های متنوع برای کودکان در دو مرکز نگهداری ایتام در منطقه ۱۲ تهران خبر می‌دهد و می‌افزاید: کودکان بی‌سرپرست منتظر محبتی از سوی افراد هستند و ما با این اقدام به نیت امام علی (ع) سعی کردیم تا در روز شهادت امیرالمؤمنین (ع) به توصیه ایشان عمل کرده و به ایتام کمک کنیم؛ چرا که در روایات آمده است: «بهشت سرایی دارد به نام «دارالفرح»؛ تنها افرادی وارد آن می‌شوند که ایتان مؤمنان را شاد کرده باشند».

امامزاده روح الله الحسنی (ع) از شب نوزدهم ماه رمضان نیز به توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم پرداخته است و این روند تا امشب ادامه دارد؛ به طوری که در این شب‌های ماه مبارک رمضان بیش از سه هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

به گزارش فارس، امامزاده‌های استان تهران در طرحی با عنوان ضیافت همدلی تا پایان ماه رمضان توزیع افطاری و بسته‌های معیشتی را در دستور کار قرار دارند تا سفره نیازمندان را رنگین کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شب های قدر خبرخوب کمک به ایتام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۵۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار می‌کنند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

 انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم