Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@04:57:00 GMT

کلید مجسمه «فرهاد قفل زن» در مجموعه تئاتر شهر نصب می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۵۵۴۳

کلید مجسمه «فرهاد قفل زن» در مجموعه تئاتر شهر نصب می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شهردار منطقه ۱۱ در پی شایعاتی مبنی بر دزدیده شدن کلید مجسمه «فرهاد قفل زن» در پیرامون مجموعه تئاتر شهر، از انتقال این کلید سنگین به داخل مجموعه تئاتر شهر برای مرمت و نصب دوباره خبر داد.

نصراله آبادیان در اینباره توضیح داد: روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت سارقان قصد داشتند کلید مجسمه «فرهاد قفل‌زن» اثر استاد پرویز تناولی در محدوده مجموعه تئاتر شهر را سرقت کنند که با هوشیاری مدیریت مجموعه تئاتر شهر و همکاری عوامل شهرداری ناحیه یک منطقه ۱۱، این اتفاق نیفتاد و قطعه مدنظر به داخل مجموعه منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبادیان افزود: در روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت مدیر تئاتر شهر در خصوص باز شدن پیچ‌های مجسمه «فرهاد قفل زن» واقع در ضلع غربی محوطه ساختمان تئاتر شهر و احتمال سرقت اثر را به شهرداری ناحیه یک اطلاع رسانی می‌کند که به منظور حفظ این اثر ارزشمند و جلوگیری از سرقت احتمالی نسبت به اعزام همکاران به موقعیت اقدام شد و ضمن هماهنگی موضوع با عوامل انتظامی مجموعه تئاتر شهر، نسبت به جدا کردن کلید از بدنه مجسمه و تحویل آن به مجموعه مذکور اقدام شد.

به گفته شهردار منطقه ۱۱ موضوع مرمت اثر از طریق معاونت خدمات شهری منطقه و سازمان زیبا سازی شهرداری تهران در حال پیگیری است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اثر به حالت قبل خود بازگردانده خواهد شد.

کد خبر 5204810

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران پرویز تناولی تئاتر شهر سرقت اشیاء تاریخی شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا واکسن کرونا سازمان تامین اجتماعی روز معلم بازنشستگان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قوه قضاییه سازمان بهزیستی پرونده قضایی واحد های تولیدی صنایع دستی مجموعه تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، فاطمی به مناسبت روز ملی شورا‌های اسلامی در نشست صمیمی با اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌ها و شهرداران استان یزد، افزود: شهرداری با آن مجموعه عریض و طویل بدون مصوبات شورا نمی‌تواند کاری را از پیش ببرد، بنابراین توجه به شورا‌ها بسیار مهم است.
وی ادامه داد: ما هم باید به عنوان دستگاه اجرایی استان یزد، زمینه ساز و بستر تحقق مصوبات شورا‌ها را فراهم کنیم.
استاندار گفت: در سال‌هایی که گذشت مجموعه عوارضی که در قالب مالیات بر ارزش افزوده و همچنین عوارض و آلایندگی‌ها به شهرداری‌ها داده ایم، حدود ۱۰ برابر شده است.
فاطمی افزود: این حرکت می‌تواند شهرداری‌ها را برای اینکه بتوانند اقدامات عمرانی موثرتری را انجام دهند، بیشتر یاری دهد که البته در حوزه روستا‌ها هم کار‌های به زمین مانده نیز زیاد است.
همچنین در این مراسم از شورا‌های اسلامی شهر‌های یزد، مهریز، احمدآباد اردکان، مهردشت، مجومرد و بفروئیه به عنوان شورا‌های منتخب تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه، دست ایران
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه،دست ایران
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | دیه قطع درختان شهر کجا هزینه شد؟
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | توسعه فضای سبز با عوارض قطع درختان
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد