Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده جنبش حماس گفت: ما چاره ای جز کنارگذاشتن اختلافات خود در منطقه نداریم تا با دشمن اول و آخر جهان اسلام یعنی رژیم صهیونیستی مقابله کنیم.

به گزارش ایسنا، خالد قدومی صبح امروز در نشست روز قدس با اشاره به اهمیت روز قدس، اظهار کرد: با وجود اهمیت روز قدس، هرساله شاهد هستیم که یک بعد مهم دیگری از روز قدس بروز می کند و انتفاضه های مختلفی شکل می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روز قدس یعنی پیروزی حق بر باطل که امام خمینی (ره) به خوبی متوجه آن شدند و با نامگذاری روز قدس سنت حسنه‌ای را پایه گذاری کردند.

قدومی همچنین با اشاره به مقاومت اخیر جوانان فلسطینی در برابر تخریب منازل فلسطینیان توسط صهیونیست ها در قدس، گفت: این در حالی است که دولت های عربی و اسلامی دچار جمود و تفرقه شده و برخی به جای مجازات صهیونیست ها، عاشق سینه چاک این رژیم شده و به عادی سازی روابط خود با این رژیم روی آورده‌اند. بحران در تشکیل کابینه در رژیم صهیونیستی فرصت خوبی برای مقاومت است ولی متاسفانه کشورهای عربی نمی خواهند این حقیقت را درک کنند.


خالد قدومی در پایان تاکید کرد: ما چاره‌ای جز کنارگذاشتن اختلافات خود در منطقه نداریم تا با دشمن اول و آخر جهان اسلام یعنی رژیم صهیونیستی مقابله کنیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روز قدس امام خميني ره فلسطين خالد قدومی رژيم صهيونيستي روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضای تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این تفاهمنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه های عمومی و اجرای طرح «راه زندگی» با حضور مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6090181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • آیا می شناسیدش؟
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • جنبش‌های دانشجویی در آمریکا از جنگ ویتنام تا غزه/اهمیت جنبش کنونی
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود