Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@22:41:55 GMT

هیئت رئیسه خانه مطبوعات گیلان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۷۴۰۰

هیئت رئیسه خانه مطبوعات گیلان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت اعضای هیئت‌رئیسه خانه مطبوعات گیلان صبح امروز با حضور معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد اسلامی و اعضای خانه مطبوعات گیلان ترکیب جدید خود را مشخص کند.

با توجه به برگزاری انتخاب صورت گرفته ابراهیم افشاری به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره خانه مطبوعات گیلان سینا هوشمند به‌عنوان نایب‌رئیس خانه مطبوعات گیلان ابراهیم بهمنی جلالی به‌عنوان مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان میلاد ابراهیمی به‌عنوان خزانه‌دار خانه مطبوعات گیلان و رضا محب پور به‌عنوان منشی خانه مطبوعات گیلان معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجمع عمومی عادی موسسه خانه مطبوعات گیلان، روز چهارشنبه یکم اردیبهشت ۱۴۰۰ با حضور فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، شیخی رئیس هیئت‌مدیره و عباس‌زاده نایب‌رئیس هیئت‌مدیره خانه مطبوعات ایران در رشت برگزار شد.

بر اساس انتخابات؛ الکترونیکی برگزارشده در بین مدیران مسئول، ابراهیم بهمنی جلالی با ۱۱۰ رأی و میلاد ابراهیمی علی‌آبادی با ۹۲ رأی به‌عنوان اعضای اصلی و عباس حق‌پرست قدیم لیمو دهی با ۶۶ رأی به‌عنوان علی‌البدل انتخاب شدند.

 در بخش خبرنگاران، سینا هوشمند گورابی با ۱۵۴ رأی، اسماعیل بلالایی با ۱۱۷ رأی و بابک محب‌پور با ۱۱۵ رأی به‌عنوان اعضای اصلی و مهران بازرگانی با ۹۷ رأی و لیلا خدمت‌بین دانا با ۴۹ رأی عضو علی‌البدل شدند.

در قسمت نمایندگی خبرگزاری‌ها، ابراهیم افشاری با ۱۵۸ رأی به‌عنوان عضو اصلی انتخاب و سمیه اقدامی سندی با ۱۶ رأی علی‌البدل شد.

در بخش نمایندگی روزنامه‌های سراسری نیز، حسن شکری با ۸۴ رأی به‌عنوان عضو اصلی انتخاب و سید علیرضا قمی با ۶۸ رأی علی‌البدل شد.

همچنین در بین نامزدهای بازرسان موسسه، حسن غلام‌پور پاپکیاده با ۱۰۹ رأی و رضا اسدی با ۶۷ رأی به‌عنوان بازرسان اصلی و سادات حاجی‌پور نصیرمحله با ۵۸ رأی به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خانه مطبوعات گیلان رأی به عنوان علی البدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟

یکی از گزینه‌های داخلی باشگاه تراکتور برای انتخاب سرمربی فرهاد مجیدی بود که سرمربی سابق باشگاه تراکتور ضمن تشکر از مدیران این باشگاه پاسخ منفی داد.

به گزارش مشرق، تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند