Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@23:08:56 GMT

تعطیل کردن واحدهای تولیدی در استان کرمان قابل قبول نیست

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۰۸۵۹۵

تعطیل کردن واحدهای تولیدی در استان کرمان قابل قبول نیست

ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: تعطیل کردن واحدهای تولیدی در استان کرمان تحت هیچ عنوانی قابل قبول نیست.

"یدالله موحد" در ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی دادگستری کل استان کرمان افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه مسائل کارگری، رونق اقتصادی، حمایت از مدیران تولیدی و مانع زدایی ها؛ دقیق، راهگشا و جامع بوده و باید محور عمل در تمامی حوزه ها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: وظیفه داریم تمام توان و ظرفیت های خود را به کار گیریم که هیچ کارگاه تولیدی در سطح استان تعطیل نشود و تحت هیچ عنوانی قابل قبول نیست که فردی مرتکب این خیانت شود که کارگاه مولدی را تعطیل کند.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به تاکیدات رییس قوه قضاییه بر حمایت از تولید، عنوان کرد: تعطیل کردن واحدهای تولیدی در استان کرمان تحت هیچ عنوانی قابل قبول نیست و اگر اتفاق افتد، شخص مقصر تحت تعقیب قرار می گیرد و باید پاسخگوی اقدام خود باشد.

موحد بر شناسایی کارگاه های تعطیل شده نیز تاکید کرد و گفت: ظرف یک ماه آینده تمامی کارگاه های تولیدی تعطیل شده در بخش های مختلف باید شناسایی تا زمینه های بازگشت آنها به چرخه تولید فراهم شده و با مرتکبین و مقصران تعطیلی این واحدها برخورد شود.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی باید نگاه مثبتی به بخش تولید داشته باشیم و حمایت های بانکی از سرمایه گذاران باید به نحوی باشد که منافع آنها نیز به خطر نیفتد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کمیته حمایت قضایی تولید تعطیلی واحدهای تولیدی قابل قبول نیست استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۸۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روزهای پاک از ابتدای سال

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۲ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۶ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۴ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6092663 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • کمیسیون اروپا: حمله اسرائیل به «رفح» غیر قابل قبول است
  • موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است
  • هوای مشهد قابل قبول است
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • کیفیت هوای امروز تهران
  • کیفیت قابل‌قبول هوای تهران در یازدهمین روز اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روز‌های پاک از ابتدای سال
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روزهای پاک از ابتدای سال
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است