Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسروی اسفزار گفت: مدیران خراسان جنوبی باید با الگوگیری از شهید حاج قاسم سلیمانی برای حل مشکلات مردم حضور میدانی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» امروز (۱۵ اردیبهشت) در شورای اداری استان اظهار کرد: همیاری و وحدت در کارها باعث افزایش کارآمدی نظام و برکات برای استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مجمع نمایندگان مردم خراسان جنوبی با اشاره به سخن شهید حاج قاسم سلیمانی که من باید خودم در میدان باشم از نزدیک ببینم از نزدیک بشنوم، گفت: ما نیز باید از خدا بخواهیم مدیریت میدانی شهید سلیمانی را به ما توفیق دهد چون با نشستن در اتاق نمی شود مدیریت کرد بنابراین نیاز است مدیران برای حل مشکلات مردم در میدان حضور داشته باشند. 

 

وی در ادامه بر تکریم و پاسخگویی به موقع ارباب رجوع تأکید کرد و ادامه داد: این مهم موجب افزایش اعتماد مردم به نظام و افزایش مشارکت مردم در انتخابات آتی خواهد شد.

 

خسروی اسفزار بیان کرد: تکریم و پاسخ‌گویی به همه مردم مخصوصا کسانی که نمایندگی از سوی مردم در حوزه اصناف، کارگری و شوراها دارند بسیار اهمیت دارد.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت روز هفته کارگر و معلم و لزوم توجه به دغدغه ها و خواسته های این قشرهای جامعه، گفت: با توجه به شدت بارندگی و سیل در روزهای اخیر می طلبد مسئولان به فریاد مردم برسند.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیریت میدانی نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اداری خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۰۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شورای اسلامی را باید بازوان مشورتی برای مدیران و تسهیل گری قوی در همه زمینه‌ها در کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، بهمن میری، امروز _پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در همایش روز شوراها اظهار کرد: شورای اسلامی را باید بازوان مشورتی برای مدیران و تسهیل گری قوی در همه زمینه‌ها در کشور دانست، شاید نام شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گذشته کمتر شنیده می‌شد؛ اما در دوره ششم با انسجام مثال زدنی، ارتباطی تعاملی و سازنده با مسئولان استانی گامی مؤثر در جهت احیای شورای استان برداشته شد.

وی افزود: در این دوره شورای اسلامی استان، بیش از ۲۰۰ جلسه رسمی با مسئولان استانی و کشوری برگزار شد سه هزار نامه به مسئولان و دستگاه‌های اجرایی زده شد و هزار و ۵۰۰ مصوبه اجرایی اتخاذ شد. همچنین ۱۴ دوره آموزشی در سطوح مختلف شورایی برگزاری شد و تفاهم نامه‌هایی با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در استان ایجاد شد.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به دستاوردهای این شورا عنوان کرد: بیش از ده طرح در شورای استان چهارمحال‌وبختیاری تدوین، تصویب و به شورای عالی کشور ارسال شد، حال باید با افتخار بگوییم این طرح‌ها در انتظار برای تبدیل به قانون در مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 750160

دیگر خبرها

  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • استقبال مردم و مسئولان استان ایلام از ورود پیکر شهید«فیضی زاده»
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • دستگاه‌های مسوول در بندر شهید رجایی باید به وحدت رویه برسند
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد
  • نظارت میدانی بر اجرای عملیات حفاظتی قنوات شهرستان یزد
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست