Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@13:28:00 GMT

رژیم صهیونیستی بزودی به زباله‌دان تاریخ انداخته خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۱۱۶۲۵

رژیم صهیونیستی بزودی به زباله‌دان تاریخ انداخته خواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حزب تمدن اسلامی با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس تاکید کرد: با وحدت همه مسلمین و بیداری سراسری اسلامی، بزودی این رژیم منحوس و اشغالگر برای همیشه به زباله‌دان تاریخ انداخته خواهد شد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۰ طبق معمول همه‌ی سال‌ها یادآور فکر نورانی و هدایتگر حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر نام‌گذاری این روز به نام قدس است که این حرکت انسان‌ساز و تاریخی هرگز فراموش نشود و ظلم بزرگی که بر قبله‌ اول مسلمین یعنی مسجد الاقصی و سرزمین تاریخی و مسلمان فلسطین با حضور اشغالگر و ددمنشانه صهیونیست‌ها با حمایت همه جانبه استکبار جهانی رفته است تا رهایی قدس شریف ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجاوزات آشکار رژیم اشغالگر قدس و کشتار بی‌رحمانه مردان و زنان و کودکان فلسطین این رژیم جعلی را به عنوان یک رژیم کودک‌کش در منظر جهانیان نشان داده است و زود است که با وحدت همه مسلمین و بیداری سراسری اسلامی این رژیم منحوس و اشغالگر برای همیشه به زباله‌دان تاریخ انداخته شود و فلسطین عزیز این پاره تن خون‌آلود پیکر اسلام به دست صاحبان حقیقی‌اش برگردد.

حزب تمدن اسلامی همچون همیشه با ارج نهادن به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و خلف صالحش رهبر معظم انقلاب (مدظله) این روز بزرگ را گرامی داشته و از آحاد ملت شریف ایران و همه مسلمانان و آزادگان جهان می‌خواهد که وعده‌ی الهی که (ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم) را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

کد خبر 5205294

منبع: مهر

کلیدواژه: روز جهانی قدس رژیم اشغالگر قدس مسجد الاقصی حزب تمدن اسلامی مسجدالاقصی رژیم صهیونیستی ماه مبارك رمضان قدس مجلس شورای اسلامی انتخابات 1400 برجام اسحاق جهانگیری محمد جواد ظریف قاسم سلیمانی هیئت دولت ایالات متحده امریکا انتخابات ریاست جمهوری مقام معظم رهبری شورای نگهبان مذاکرات هسته ای وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۱۱۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری

در بحبوحه تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در کرانه باختری، نیروهای رژیم اشغالگر به یورش‌ها، عملیات تخریب و کمپین بازداشت در شهرها و شهرک‌های فلسطینی ادامه داده و یک جوان فلسطینی را در جنوب الخلیل به شهادت رساندند.

به گزارش ایسنا، نیروهای رژیم اشغالگر امروز (سه‌شنبه) پس از بازداشت یک جوان فلسطینی در شهرک «الظاهریه» در جنوب الخلیل او را به شهادت رساندند.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «وفا»، نیروهای رژیم اشغالگر صبح امروز پس از حمله به تعدادی از خودروهای نظامی به شماری از منازل شهروندان فلسطینی در باب الزاویة، حارة الشیخ، حبایل الریاح و منطقه ابو الحلاوة یورش بردند.

اشغالگران در جنوب کرانه باختری نیز ۲ شهروند فلسطینی را از روستای «عیلة» در شرق بیت لحم بازداشت کردند.

در همین رابطه، یک منبع امنیتی اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی «سلوی عطیه حمدان» شهروند ۴۴ ساله فلسطینی را پس از یورش به منزلش بازداشت کردند.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد که اشغالگران «محمد جمعه طه صلاح» شهروند ۴۴ ساله فلسطینی از شهرک «الخضر» در جنوب بیت لحم را پس از یورش به منزلش بازداشت کردند.

اشغالگران صبح امروز اقدام به یورش به اردوگاه «عسکر» در شرق شهر نابلس کردند.

منابع محلی گزارش دادند که نیروهای ارتش رژیم اشغالگر به همراه لودرهای نظامی به این اردوگاه یورش برده و درگیری‌هایی در این مکان رخ داد و تک‌تیراندازهای رژیم اشغالگر در اطراف و داخل این اردوگاه مستقر شدند.

منابع اعلام کردند نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به شماری از منازل در داخل اردوگاه «عسکر القدیم» یورش بردند و از برخی خانواده‌ها خواستند تا طی چند ساعت آتی فرزندان خود را تحویل دهند.

اشغالگران همچنین بامداد امروز به شهرک «سیلة الظهر» در جنوب شهر جنین یورش برده و اقدام به تخریب چندین منزل در این شهر کردند.

نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین به منطقه «جلبون» و روستای «فقوعة» یورش برده و در نتیجه آن درگیری‌هایی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها رخ داد.

همزمان با حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، سربازان ارتش این رژیم و شهرک‌نشین‌ها حملات و یورش‌های خود به فلسطینی‌ها و دارایی‌هایشان در کرانه باختری از جمله قدس را تشدید کردند که در نتیجه آن در کرانه باختری تاکنون ۴۸۹ فلسطینی به شهادت رسیده و حدود ۴۹۰۰ فلسطینی دیگر زخمی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حماس: پایان هر توافقی باید تضمین‌کننده آتش‌بس دائمی باشد
  • بیانیه پایانی پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس برای قدس در ترکیه
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ است/ رسانه‌های غربی منافق‌اند
  • منبع فلسطینی: اسرائیل از مواضع خود عقب‌نشینی کرد
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به نخبگان دانشگاه‌های ایالات متحده